Beauty & Health|31.08.2017|18:08
Jedzte celé s celou mierou!

Iba tak sú plnohodnotné. Pustíte sa do „vajec“ celým svojim srdcom...

Vajíčka zaraďujeme medzi biologickú MEGApotravinu. To znamená, že bielkoviny a vitamínmi telo vstrebe celé! Nevylúči ani časť a ich silu využije naplno – a áno – aj s „obávanými“ žĺtkami!

Slepačie vajcia sú významným zdrojom bielkovín a mnohých významných esenciálnych živín, ktoré mnohí „hádžu do koša“ spolu so žĺtkami.

...kde bolo, tam bolo, zrodil sa mýtus o cholesterole...

Vedecké štúdie odborníkov dokázali, že cholesterol z vajec nevplýva na cholesterol v krvi. Výživové testy u ľudí so srdcovým ochorením, nezistili žiadnu interakciu s pravidelnou konzumáciou vajec.

...prečo sú TOP...

Jedno celé „biele“ spolu  so „zlatom“ vo vnútri obsahuje veľa živín a má nízky obsah kalórií. Bielko nosí v sebe asi 3,3 gramu kvalitných bielkovín, takmer žiadny tuk (0,06 gramu). Pravé zlato vajec je však skryté práve v obávaných žĺtkach. Žĺtok obsahuje fosfor, železo, mangán, zinok, kyselinu listovú, kyselinu pantoténovú, cholín, tiamín a vitamíny A, B6, B12 a D. Hoci obsahuje 5 gramov tuku, pri normálnej konzumácii vajec, nám nič nehrozí a správnou prípravou z nich nepriberiete ani ten gram. Prečo? Pretože obsahujú menej ako tretinu nasýtených tukov, vôbec nemajú trans tuky.

...prečo „Áno“ bielej so žltou?...


Nie je to iba obľúbená sunny letná kombinácia, ale ladí to aj vajciam. Konzumácia vajec je vhodná pri redukcii hmotnosti, pre zdravie mozgu, funkcie očí, zabezpečujú svalový rast a krásnu pokožku.

...pre fit telo a nádhernú pleť nezbavte sa vajec!

Celá miera celých vajec denne

Znie nasledovne: 3 celé denne bez problémov. Takéto holdovanie tejto MEGApotravine je bezpečné bez negatívnych vplyvov na zdravie.

Redaktorka: Monika Pekarovičová, slovakfitness.sk

Foto: Tumblr

 

 
 
 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan