Media|27.07.2017|13:53
Matej Beňuš v kanoe medzi rožkami a ovocím

3 hodiny nakrúcania a premiestňovanie sa v lodi počas plnej prevádzky obchodu. Aj tak vyzeralo natáčanie dvoch videí strieborného olympijského medailistu, vodného slalomára Mateja Beňuša pre svojho platinového partnera – spoločnosť BILLA.

Hoci Matej Beňuš je známy tým, že má rád netradičné výzvy, nakrúcanie spomínaných videí bolo pre neho spočiatku takmer nepredstaviteľné. Aj keď samotné natáčanie trvalo len pár hodín, o príprave sa to povedať nedá. Niekoľko dní totiž trvalo len vymyslieť systém, ako sa bude úspešný vodný slalomár pohybovať v lodi po predajni plnej ľudí. Priamo pri prehliadke predajne totiž štáb usúdil, že by to mohlo byť mimoriadne komplikované. Kanoe síce váži necelých 10 kilogramov, no je dlhé takmer tri a pol metra a tak na otáčanie potrebuje veľký priestor, čo sa medzi regálmi plnými tovaru zdalo chvíľami nemožné.

Snažili sme sa nájsť čo najjednoduchšie riešenie. Napokon som priamo v kanoe sedel minimum času, pretože pohybovať sa po obchode v tak dlhej lodi by bol risk a to nielen pre mňa, ale najmä pre nakupujúcich,“ spomína na nakrúcanie vodný slalomár.

Kanoe na skejtborde

Matej sa väčšinu času pohyboval na stoličke s koliečkami, alebo na schodíkoch, ktoré boli v tej chvíli náhradou za samotnú loď. Štáb tak minimalizoval riziko poškodenia Beňušovho kanoe. Do neho si sadol až v závere, keď točil posledný obraz, v ktorom prichádza za manželkou. Ešte predtým zospodu lode upevnil skejtbord, vďaka čomu sa mohol priamo v lodi pohybovať po predajni. „Otázka pohybu lode síce bola vyriešená, no pre mňa to znamenalo udržať rovnováhu a najmä chceli odo mňa, aby pohyb vyzeral čo najprirodzenejšie,“ hovorí dnes už s úsmevom Beňuš.

Videá pre fanúšikovskú stránku

Videá, v ktorých Matej nakupuje priamo v lodi nakrúcal štáb pre jeho fanúšikovskú stránku na facebooku. „Matej je nielen veľký profesionál, ale aj zabávač, pre ktorého nie je nič nemožné. Ani pádlovanie po predajni potravín. Jeho nápad a myšlienka fotiť a točiť videá v jednej z našich predajní nás pobavila, ale aj potrápila. Sme hrdí na to, že Matej spolupracuje s Billou a, samozrejme, nás teší, že u nás rád nakupuje a obľúbil si mnohé naše potraviny. Preto sme i jeho zábavné aktivity prijali ako výzvu a tešíme sa dnes z toho, že sa ich podarilo realizovať,“  uviedla Denisa Pernicová marketingová riaditeľka spoločnosti BILLA Slovensko.

Čísla z nakrúcania:

2     počet videí, ktoré Matej nakrúcal

3     hodiny trvalo samotné natáčanie

3,5  metra – dĺžka kanoe

 

Zaujímavosti z nakrúcania:

Najdlhšie nakrúcal prvý záber, kde vyberá do košíka citróny – 30 minút

Najrýchlejšie nakrútil záber, kde prechádza okolo mliečnych výrobkov

Najzložitejšie bolo nakrútiť záver videa, kde Matej sedí už priamo v kanoe, musel dať pozor, aby nepoškodil loď a zároveň udržal rovnováhu

 

Nakrúcanie bolo za plnej prevádzky predajne, išlo o centrálu spoločnosti BILLA na Bajkalskej ulici v Bratislave.

 

foto: Billa

 
 
 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan