Media|18.04.2017|09:01
Najznámejší rakúsky dizajnérsky outlet rozšíril svoje portfólio

Skupina McArthurGlen pridala k Designer Outletu Parndorf 5500 m² predajných plôch.

Dňa 11. apríla skupina McArthurGlen, vedúci európsky vlastník, developer a prevádzkovateľ značkových outletov, oficiálne otvorila Fázu V Designer Outletu Parndorf, čím sa centrum rozšírilo na 36 500m2 hrubej prenajímateľnej plochy. Investícia v hodnote 50 miliónov eur dovolila skupine McArthurGlen rozšíriť centrum o 5500m². Expanzia zvýšila počet predajní na 160, pričom množstvo parkovacích miest stúplo o celú jednu tretinu na 3000. Rozšírenie je charakteristické svojím moderným, inovatívnym dizajnom a architektonicky zapadne do okolia. Nová časť sa pýši centrálnym námestím s fontánou v talianskom štýle s nádychom vidieku.

 

Henrik Madsen, riaditeľ skupiny McArthurGlen pre severnú Európu povedal: „Designer Outlet Parndorf je kľúčový partner v regióne a cezhraničný nákupný hotspot pre zákazníkov. S podporou investorov a partnerov spomedzi značkových predajní – a zároveň úzkou spoluprácou s lokálnymi autoritami a okolitými obcami – sa nám podarilo vybudovať nezávislé obchodné miesto pre celý región, ktoré je známe ďaleko za našimi hranicami. Naším poslaním je prinášať rakúskym a medzinárodným návštevníkom jedinečný McArthurGlen zážitok: mix vysoko kvalitných značiek, zaujímavé gastronomické možnosti, pútavú zábavu a samozrejme, veľké úspory po celý rok, čo spolu vytvorí nezabudnuteľný a príjemne strávený deň.“

McArthurGlen Designer Outlet Parndorf je magnetom pre návštevníkov a turistov, je jedným z najväčších zamestnávateľov v Burgenlande a expanzia projektu znamená zvýšenie počtu zamestnancov z 1500 na 1800. Rozšírenie predstavuje dôležitý impulz pre skupinu na európskom trhu. S 24 dizajnérskymi outletmi v deviatich krajinách a 600 000 m2 predajnej plochy je skupina najrýchlejšie rastúcim biznisom so značkovými outletmi v Európe. “K expanzii outletu nás motivovali naši zákazníci a potreba väčších centier, ktoré ponúkajú väčší výber predajní, možnosti voľnočasových aktivít, a širší výber možnosti jedla a pitia. Okrem toho chceme splniť očakávania našich partnerských značiek, ktoré hľadajú viac príležitostí na otvorenie predajní v našich centrách,” hovorí Pieter Van Vorst Vader, riaditeľ rozvoja v McArthurGlen.

 

Nákupné centrum je domovom mnohých svetovo najvyhľadávanejších luxusných, prémiových a lifestylových značiek ako napríklad Furla, Calvin Klein, Escada, Liu Jo, Liebeskind, Diesel, Coach, Armani alebo Karl Lagerfeld. S oficiálnym otvorením Fázy V pribudne v centre ďalších 15 obľúbených predajní so zameraním na šport a životný štýl. Noví nájomníci ako Under Armour, Peak Performance, Christ a Rolling Luggage budú dokonalým doplnkom k už existujúcim značkám. V nasledujúcich mesiacoch pribudnú v centre ďalšie predajne či dobre známe reštaurácie a kaviarne, čím sa počet nových obchodov zvýši na 20.

Ústredným bodom bude aj “Ordinary House” zariadený návrhármi práve kvôli oficiálnemu otvoreniu. Štýlový interiér bude otvorený od 11. apríla do 1. júla a ponúkne zbierku rakúskej módy a dizajnu. Kúsky od návrhárov ako Brandmair a Petar Petrov, kabelky Eva Blut, klobúky značky Mühlbauer, šatky od Consumed by Thomas Zeitlberger a kozmetika značky Saint Charles Apotheke - to všetko nájdete v exkluzívnom pop-up butiku.

 

McArthurGlen sa stal nákupnou destináciou pre mnoho zákazníkov z celého sveta. Každý rok outlet víta milióny návštevníkov z Rakúska, Maďarska a Slovenska, ako aj zákazníkov zo vzdialenejších krajín, ako je Čína, Južná Kórea, Rusko, Singapur a štátov Stredného východu. Sebastien Gorrec, manažér fondov TH Real Estate, hovorí: "Designer Outlet Parndorf je  naďalej jednou z najlepšie fungujúcich maloobchodných nehnuteľností v Európe a kľúčovým aktívom v našom fonde European Outlet Mall Fund. Rozšírenie bude ďalej zvyšovať predajnú ponuku, vytvárať prvotriedny zážitok pre zákazníkov, nové pracovné príležitosti a silné výnosy pre našich investorov. "
Mario Schwann, riaditeľ centra McArthurGlen Designer Outlet Parndorf, povedal: “Od otvorenia centra pred 19 rokmi sme v našich priestoroch privítali takmer 53 miliónov zákazníkov, čo robí z Designer Outlet Parndorf úspešný príbeh. Dvojciferný nárast tržieb i počtu zákazníkov v posledných rokoch a viac než 5 miliónov návštevníkov v roku 2016 bol jednoznačným impulzom pre expanziu centra. V novootvorenej časti sme sa zamerali na ponuku populárnych značiek, ktoré doplnia mix existujúcich dizajnérskych obchodov, športových a voľnočasových predajní. Zároveň by sme radi ešte viac vylepšili popularitu outletu ako nákupnej a voľnočasovej destinácie ďaleko za hranicami Rakúska, či Európy.”

Klaudia Fiolová
zdroj@ Neopublic Porter Novelli

 
 
 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan