Fashion & Luxury|03.12.2012|13:17|GALLERY|VIDEO
NOVÁ KAMPAŇ BENETTONU.

Hlavnú úlohu v novej kampani talianskeho módneho výrobcu Benettonu hrajú reálni mladí nezamestnaní. Tí to na svojom výzore nenechajú spoznať. Práve naopak vyzerajú v nej  ako úspešní ľudia. Kampaň vyzerá na prvý pohľad nevinne.

Agentúry, 72andSunny a Fabrica, ktoré sú za touto kampaňou sa rozhodli prezentovať a trochu zmeniž názor o nepracujúcej mládeži. Názov tejto kampane sa v duchu „Unemployee of the year“.

Tvorcovia reklamných kampaní sa rozhodli vniesť trochu zmeny. Benetton bol známy bozkami významných politikov (v Cannes získali cenu Grand Prix). Bola to šoková terapia, ktorú sa rozhodli trochu zmeniť a provokáciu riešiť skôr druhoplánovo. V novej kampani mladí ľudia svoju frustráciu z nezamestnanosti dokonale kryjú svojím zovňajškom.

Ide o skutočne nezamestnaných ľudí, ktorí sú talentovaní a majú chuť pracovať, ale nedarí sa im prácu získať. Vizuály kampane zobrazujú mladých ľudí a spevádza ich text ako napríklad: mám 30 rokov a nie som právnik. Už teraz sa objavili názory, ktoré túto kampaň označujú za najnudnejšiu kampaň doteraz. Nezamestnanosť je sociálny problém a zaslúži si rozhodne viac pozornosti ako bozkávajúci sa politici, myslí si Alessandro Benetton.

Súčasťou tejto kampane je aj projekt, do ktorého sa môžu zapojiť mladí ľudia. Prispieť svojimi nápadmi ako túto situáciu zlepšiť. Na realizáciu svojho projektu víťazi získajú po 5 000 eur.

 

 

 

 
Video 
 
 
 
 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan