Culinary|04.09.2017|11:18
Obľúbená Becherovka je miliónovou značkou, ktorú ste si mohli vychutnať aj počas leta na záhradných párty

Becherovka je legendou. Napriek svojmu úctyhodnému veku sa stále teší veľkej obľube a stále dokáže osloviť nielen starších, ale aj moderných mladých ľudí. O tom, že to nie sú len reči svedčí aj fakt, že tohto roku sa jej predalo už vyše milióna litrov!

Tradičný bylinný likér v dnes už kultovej zelenej fľaši navrhnutej Janom Becherom je obľúbený nielen v rodnom Česku, ale aj na Slovensku. Slováci na Becherovku nedajú dopustiť. Už dlhé roky je pohárik Becherovky súčasťou rodinných osláv i priateľských posedení a ľudia si ju vychutnávajú či už čistú, s ľadom alebo ako súčasť drinkov. Napriek svojej tradícii Becherovka vôbec nestagnuje, práve naopak: už tri roky Becherovka aktívne vykonáva aktivity smerujúce k omladeniu značky a jej priblíženiu sa k mladšej cieľovej skupine. V kampaniach využíva influencerov, čoraz viac svojich aktivít posúva do onlinu a už takmer rok má svojho prvého Becherovka ambasádora. Becherovka sa stáva love-brandom.

A zdá sa, že všetky tieto aktivity sú úspešné. Tento rok už Becherovka predala 1 007 000 litrov! „Tešíme sa, že Slováci dokážu oceniť kvalitný alkohol s odkazom, akým Becherovka naozaj je. A okrem toho je aj miliónovou značkou – prvý milión predaných litrov máme za sebou za necelý polrok, veríme, že do konca roka toto číslo ešte značne porastie,“ hovorí band manažérka značky Zuzka Benková. Záujem o Becherovku tradične stúpa najmä v letných mesiacoch, kedy si ju Slováci vychutnávajú v podobe drinku Beton, ktorý svet pozná už 50 rokov. Pri príležitosti tohto výročia pripravila Becherovka sériu aktivít spojených s týmto drinkom.

Po úspechu minuloročného Becher Marketu sa totiž toto leto spustila Becher Beton Bar. A nie hocijaký! BETON je obľúbeným letným drinkom už päťdesiaty rok za sebou, a preto sa pri príležitosti svojho okrúhleho jubilea rozhodol ľuďom predstaviť v novom šate. Spojil sa s piatimi craftmanmi, ktorí nápoj ozvláštnili a výsledkom sú drinky, ktoré by ste mali na betón vyskúšať!

Každý z drinkov bol pritom predstavený na špeciálnom evente: Becher Garden Parties, ktoré sa počas augusta konali v piatich slovenských mestách. Návštevníci každej záhradnej párty, ktoré boli pre každého úplne zadarmo, si mohli vychutnať známy BETON v netradičnom spojení s kávou, pivom či sviežimi ovocnými sirupmi. Príjemnú atmosféru teplých letných večerov podporila skvelá hudba v podaní rôznych slovenských dídžejov, ale i kapiel Puding pani Elvisovej či Walter Schnitzelsson. „BETON spríjemňuje ľuďom ich vlastné záhradné párty už 50 rokov, preto sme sa snažili nadviazať na tradície, ale zároveň prísť s niečím mimoriadnym. Ani spojenie so značkami Jablčnô, Herbert sirupy, The Lovely Food, The Padre Craft Brew a The C Café nie je náhodné. Becherovka si už od nepamäti cení všetkých, ktorí robia veci s vášňou a radosťou, tak ako jej zakladatelia. Poctivé slovenské značky, ktoré budú teraz súčasťou našich drinkov sú toho stelesnením. Veríme, že to ocenia aj naši fanúšikovia a tieto špeciálne drinky im budú chutiť,“ hovorí brand manažérka značky Zuzka Benková.

 

Bližšie informácie môžu nájsť fanúšikovia na www.becherbetonsbar.sk.

 

foto: Becherovka

 
 
 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan