Media|04.04.2018|12:19
Súťaž Miss Slovensko pomôže aj tento rok dobrej veci

Súťaž Miss Slovensko má každý rok aj charitatívny rozmer, keďže celý výťažok z hlasovania o titul EVA Miss Sympatia putuje na dobročinné účely. Hlasovanie širokej verejnosti aj tentoraz podporí nielen samotné finalistky, ale i charitatívny projekt Srdce pre deti.

Fanúšikovia finalistiek Miss Slovensko 2018 si môžu vybrať svoju favoritku prostredníctvom špeciálne vytvoreného microsite na webovej stránke eva.sk. Hlasovať sa už dá online na  https://eva.cas.sk/miss-slovensko-2018/ alebo zaslaním SMS na číslo 871 v tvare: MISS (medzera) a číslo Vašej favoritky. Hodnota jednej SMS je 5 € a v celej výške putuje na pomoc deťom. Každá zaslaná SMS pritom predstavuje päť hlasov pre danú favoritku.

Srdce pre deti je charitatívny projekt denníka Nový Čas, ktorý spravuje Nadácia Pontis. Jeho cieľom je pomáhať po celom Slovensku neplnoletým deťom s výrazným zdravotným alebo sociálnym znevýhodnením. Náklady na fungovanie projektu znáša v plnom rozsahu Nový Čas. Prostriedky zbierok tak idú do posledného centu na pomoc deťom.

Hlasovanie potrvá až do záverečných minút finálového večera Miss Slovensko, ktorý sa uskutoční 28. apríla na TV JOJ. Víťazka EVA Miss Sympatia získa krásny titul ,,vox populi“ , ale aj  exkluzívny briliantový šperkový set od slovenského výrobcu svadobných obrúčok a šperkov – spoločnosti Loretta. ,,Už teraz sa nevieme dočkať, kto sa tento rok stane novou EVA Miss Sympatia, hoci by sme túto výhru dopriali každej finalistke. Veríme, že víťazku tejto kategórie šperk poteší a bude jej navždy pripomínať tento špeciálny večer,“ povedal Martin Smolka, konateľ spoločnosti Loretta, ale aj dizajnér a výrobca šperkov, ktoré sa pripravujú na jednu z prehliadok finálového večera i pre novú Miss Sympatia.

Vyžrebovaný výherca hlasovania o EVA Miss Sympatia 2018 získa 8-dňovú dovolenku na grécky Peloponéz do exkluzívneho rezortu hotelovej siete Aldemar, Olympian Village 5* od cestovnej kancelárie Hydrotour.

Organizátori: Produkčný dom FORZA, agentúra Oklamčák Production, TV JOJ
Generálni reklamní partneri: HYUNDAI, NOVIS Poisťovňa
Hlavní reklamní partneri: cestovná kancelária Hydrotour, GOSH Copenhagen, AquaCity Poprad, spoločnosť LGM, DoubleTree by Hilton Bratislava, Silicon
Reklamní partneri: Pierot Exclusive, Eurovea,  àla Palla, Chateau Földváry, Unimedia, Omnia Holding SE, Omnia 2000, Omnia Motors, Omnia KLF, Almatrans
Oficiálny sekt: Hubert L´Original
Oficiálni dodávatelia: Simone Pérèle, Avène, minerálna voda Korunní, Rezort Gothal Liptovská Osada, zlatníctvo LORETTA, svadobný salón WEM, premium fitness Fit&Co, Stella Artois, Bepon, Fresh Garden Salads, Topankovo, Danyela art, Shine and Shine, Le Diamant Rose
Mediálni partneri: Nový Čas, eva – hriešne dobrá, Rádio Jemné, denník Šport, auto motor a šport, Kam do mesta, tlačová agentúra SITA, BigMedia

 

foto: Produkčný dom FORZA

 
 
 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan