Culinary|25.10.2018|15:43
TIP: Oslávte svetový deň cestovín zdravou porciou

Špagety, penne, farfalle, tortellini, tagliatelle a mnohé iné majú svojich obľúbencov po celom svete. Sú lahodné, jednoduché na prípravu a ľahko stráviteľné. Ak si strážite líniu, určite neurobíte chybu, keď stavíte na proteínové fusilli. Vďaka zníženému podielu sacharidov a vyššiemu obsahu bielkovín vás zasýtia na dlhšiu dobu, a aj preto sú vhodnejšie do diétneho plánu. Spolu s kvalitným mäsom či zeleninou sú ideálnou voľbou pre zdravý obed alebo večeru.

Ak premýšľate ako zaradiť proteínové jedlá do bežného varenia, vyskúšajte náš recept na grilovaný losos s brokolicou, pórom a proteínovými cestovinami. Aspoň dvakrát do týždňa by ste mali mať na tanieri rybu. Losos síce patrí k tučnejším rybám, ale má obrovskú výhodu, nepriberá sa po ňom. Vďaka tomu si ho pokojne môžete dať aj počas redukčného programu.

 

Grilovaný losos s brokolicou, pórom a proteínovými cestovinami

 

100g lososa

½ póru

2 ružičky brokolice

1 polievková lyžica citrónovej šťavy

olivový olej podľa potreby

bylinkové korenie podľa chuti

1ks proteínových cestovín KetoDiet

 

Pór podusíme na panvici na kvapke olivového oleja. Po niekoľkých minútach pridáme natrhané ružičky brokolice a dusíme ešte asi 3 minúty. Medzitým si uvaríme proteínové cestoviny Fusilli. Lososa osolíme, pokvapkáme citrónom a dochutíme podľa seba. Na panvici zohrejeme kvapku olivového oleja a pokrájané kúsky lososa opečieme. Pridáme brokolicu, pór, primiešame fusilli a krátko prehrejeme. Na záver pokvapkáme olivovým olejom, prípadne osolíme alebo okoreníme podľa svojej chuti. Dobrú chuť!

 

foto: KetoDiet

 
 
 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan