Beauty & Health|21.11.2017|10:08
Ženy a proteín?!

Prečo nie?! Nebudete z neho „veľké“! Naopak, redukcia váhy ide s „proťákom“ ruke v ruke. Vytiahnite šejkre a drinkujte zdravo.

Proteín a zázračný nárast svalov? Dogma a mýtus. Proteínový „prášok“ a nápoj z neho poskytuje telu aktívnej ženy potrebnú dávku bielkovín. Pre regeneráciu svalov aj redukciu.

...umelý prach, ktorý je zbytočný...

Tak to určite nie. Umelý nie je a zbytočný už vôbec. Kvalitné proteíny obsahujú „samé dobré veci“ a sú nám k veci. Pochádzajú z prírodných surovín predovšetkým zo srvátky. Trh sa vyvíja a my už máme aj vegánske. Skúste napríklad hrachový, sójový, či pšeničný. Zbytočný v strave? V dnešnom uponáhľanom svete má proteín svoje právoplatné zastúpenie. Ideálny deň, kedy si môžeme dopriať kvalitnú dávku vitamínov, bielkovín a tukov z potravy snáď už nie je. Ani tie kuracie prsia a vajíčka často nie sú tým, čím bývali. Potraviny môžu byť plné „éčiek“ aj keď sa tvária naoko ako zdravé a neškodné, možno aj bio. A ak by sme si v skutočnosti spočítali bielkoviny v strave – nedosiahli by sme množstvo, ktoré telo aktívnej ženy potrebuje. Aj preto je proteínový nápoj výborným a rozumným doplnkom stravy. Predovšetkým po cvičení alebo ako náhrada desiaty a olovrantu medzi hlavnými jedlami.

...ako redukujeme s proteínom?

Kvalitné bielkoviny podporujú chudnutie. Zo všetkým živín obsahujú bielkoviny najväčšiu sýtiacu schopnosť a zaženú hlad lepšie ako tuky a sacharidy. A to aj napriek faktu, že 1 gram bielkovín obsahuje menej energie ako gram tuku, a to viac ako o polovicu. Ochraňujú svalovú hmotu organizmu ženy. Svaly sa pri redukcii nepália. Napokon práve tie sú dôležité pre rýchlosť metabolizmu. Čím viacej svalovej hmoty máme, tým rýchlejšie spaľujeme.

...proteín=cukor múčka v kuchyni...pečenie je radosť, proteín je pečenie...

Ani cukor nepotrebujeme. Taký čokoládový v muffinoch je „mňamka“. Pridajte cookies príchuť do svojich cookies. Vanilkový zase namiesto cukru do koláča alebo pundingu. Kokosový guľky? Prečo nie s proteínovým pohladením. Ochutené proteíny sú naozaj lahôdkou a pochutia si na nich všetci milovníci čokolády, vanilkového pudingu, maslových cookies, či smoothie. Všetky chute je možné uspokojiť preferovaným výberom kvalitného proteínu. Môžeme s čistým svedomím povedať, že spolu s ním maškrtíme bez výčitiek.

...receptov na proteínové dobrôtky je toľko, ako jeho príchutí...môžete kuchtiť každý deň...

Pozrite sa na náš výber:

PROTEÍNOVÉ PALACINKY


Kto by ich nemiloval, palacinky. Týmto neodoláte a chutiť budú lepšie ako klasické. Za pár minút na stole.

Ingrediencie na 4ks (cesto):

-          2 PL ovsených vločiek (rozmixovaných)

-          1 odmerka vanilkového proteínu

-          1 celé vajce

-          2 bielka

-          1/2 banánu (60g)

-          štipka soli

Postup:

Žiadna veda. Postup je veľmi jednoduchý a rýchly. Všetko spolu rozmixujeme a urobíme palacinky na teflónovej panvici a troche kokosového oleja. Zdobíme podľa chuti a fantázie.

Zdroj: fitcult.refresher.sk

 

PROTEÍNOVÉ KOKOSOVÉ GUĽKY

Ingrediencie:

-          90 g proteínové prášku

-          120 g ovsených vločiek

-          lieskové orechy

-          2 ČL kakaa

-          2 ČL škorice

-          60 g arašidového masla

-          nastrúhaný kokos na obalenie, trocha vody, šťava z jedného citróna

Postup:

Všetky ingredincie okrem kokosu dáme do misky a dôkladne premiešame. Pridáme vodu. Ak je cesto redšie, dosypeme vločky. Tvoríme guľočky a do stredu dáme oriešok. Na záver guličky obalíme v kokose a dáme do chladničky na niekoľko hodín.

Zdroj: http://fitness.cvicte.sk

 

FITNESS BANÁNOVÉ MUFFINY


Ku kávičke budú pohladením, výskušajte tieto muffinky s proteínom.

Ingrediencie na 5 ks:

-          1 veľký banán

-          2 vajcia

-          hrsť hrozienok

-          pól šálky strúhaného kokosu

-          2 PL lyžice nízkotučného kakaa

-          niekoľko kúskov horkej vysokopercentnej čokolády

-          30 g proteínu

Postup:

Zmiešajte všetky ingrediencie v mixéri. Nalejte cesto do muffinkových formičiek (zhruba do polovice) a pečte 15-20 minút na 180 stupňoch, dohneda.

Konečná konzistencia muffiniek dosť záleží aj od použitého proteínu, niekedy môžu byť pevnejšie, inokedy zase mäkšie, ale stále budú zaručene veľmi chutné. Pre najlepší výsledný efekt použite vanilkový proteín.

 

MOCHA MADNESS SMOOTHIE


Ingrediencie na 1 porciu:

-          30 g čokoládového proteínu

-          hrnček nízkotučného mlieka

-          25 ml vychladenej kávy

-          1 kocka ľadu

-          štipka škorice alebo kakaa na dozdobenie

Postup:

Všetko rozmixujeme a vychutnávame kofeínovú dávku proteínu.

Zdroj: https://www.benchpress.sk/

 

Dogma a mýtus o „steroidnom“ proteíne vyvrátené! , Chudnite efektívne, drinkujete a pečte spolu so svojou obľúbenou príchuťou.

Redaktorka: Monika Pekarovičová

Foto: tumblr.com

 
 
 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan