Blogy|missR|08.01.2015|00:14

Slovensko je posadnuté značkami. Alebo skôr logami, ak mám byť presnejšia. Určite ste to postrehli aj vy. A čím väčšie, tým lepšie!

Si myslia. Paradoxom však je, že tie najluxusnejšie značky svoje logá nevycapia cez pol hrudníka a spoznať ich môže len skutočný módny nadšenec. Ale veď to je aj tak jedno. Ako som povedala, ide len o logá. Ja osobne nevidím žiadny rozdiel medzi mikinou z H&M za 20 eur a mikinou za 100eur. A nevravte mi, že ide o kvalitu. Tú vám negarantujú už ani luxusnejší výrobcovia. Ak sa teda nejedná o model od Chanelu, Diora, atď... A o pravosti sa tu ani nemusíme baviť. Originálne veci sa pomaly stávajú raritou a naše Kocúrkovo sa mení na Fejkovo! No táto posadnutosť sa rozšírila tak rýchlo, ako chrípka medzi zamilovaným párikom. A však, má to svoj dôvod!

A ním je ďalšia veľká posadnutosť,(nie len) obyvateľov našej “malebnej“ krajinky. "#”. Určite už viete, na čo narážam. Hashtagovanie je nechceným fenoménom dnešnej doby. Netvrdím, že tieto “zázračné” mriežky nepoužívam aj ja. Ale určite si nekupujem veci, aj keď by som mohla, len preto, aby som si pod fotku mohla napísať #alexanderwangxhm…. (to je len príklad). Všetci zázrakom čakajú, že vďaka drahším veciam budú zaujímavejší, budú obľúbenejší a populárnejší. Ale verte mi, nebudete! Takže ušetrite si peniaze a radšej ich investujte do cestovania. Ak nakupujete origináne veci. Ak fejky, tak ich tiež radšej “investujte”. Napríklad do vecí z obyčajných reťazcov. Možno konečne nebudete na smiech.

To je tá dnešná, sociálnymi sieťami posadnutá, doba. Ale s tým už nič neurobíme. Snáď len toľko, že všetkých snaživcov, žijúcich z rodičovských príspevkov, tváriacich sa, že si na to sami zarobili a snívajúci o instagramovej sláve, budeme ignorovať. Alebo im rovno povieme, nech sa konečne prebudia a začnú žiť v realite. Užívajte si  život aký je a nerátajte si liky pod fotkou každú sekundu!

PS: „Stop Making Stupid People Famous!“ Ale o tom nabudúce....

 

 
Stiahni si aktuálne číslo magazínu WomanMan