Site icon WomanMan

Alensa otvorila na Slovensku svoju prvú kamennú predajňu s viac ako 1 000 okuliarmi na výber

Optika Alensa nová kamenná predajňa

Spoločnosť Alensa prevádzkuje viac ako 40 e-shopov s kontaktnými šošovkami, dioptrickými a slnečnými okuliarmi v 25 krajinách Európskej únie, vo Veľkej Británii, Nórsku, Švajčiarsku, na Ukrajine i v Spojených arabských emirátoch. V súčasnej dobe patrí vo väčšine krajín, v ktorých pôsobí, medzi troch najväčších on-line predajcov kontaktných šošoviek a starostlivosti o oči.

Alensa nedávno otvorila u nás svoju prvú kamennú predajňu. Nachádza sa v novej rozšírenej časti nákupného centra Eurovea II v hlavnom meste Bratislava. Predajňa ponúka zákazníkom viac ako 1 000 okuliarových rámov, výber a doručenie ďalších 15 000 on-line, vyšetrovňu na meranie zraku a aplikáciu kontaktných šošoviek. Pod jednou strechou tak u tretieho najväčšieho predajcu kontaktných šošoviek, dioptrických a slnečných okuliarov v Európe je pre zákazníkov k dispozícii plnohodnotné, moderne vybavené očné centrum. Novú optiku slávnostne otvorili majitelia Alensy Jaromír Kijonka a Radek Hejl spolu s ambasádormi značky Alensa Karin Haydu a Vladimírom Kobielskym.

Spoločnosť Alensa už dlhšie u nás funguje on-line ako Alensa.sk. Najmä nositelia kontaktných šošoviek jej služby dobre poznajú. Otvorením kamennej optiky ide v ústrety svojim zákazníkom. V súčasnej dobe ponúka komplexný on-line servis od funkcií ako virtuálne zrkadlo, kedy si zákazníci môžu okuliare vyskúšať z pohodlia domova (je to možné, samozrejme, využiť aj v predajni), nahrávanie a históriu svojich dioptrických predpisov, ďalej službu domáceho skúšania, kedy si päť vybraných rámov môžete vyskúšať doma. Práve fyzická predajňa je tak organickým doplnením služieb a prepojením on-line sveta s klasickým kamenným retailom.

„Stále hľadáme spôsoby ako ponúkať zákazníkom ten najlepší servis a kamenné optiky sú tak prirodzeným krokom odkedy naša firma ponúka nielen kontaktné šošovky, ale aj dioptrické okuliare. Už naše skúsenosti s otváraním predajní v Prahe a Brne ukazujú, že sa jedná o veľmi správny krok a tri predajne sú len začiatkom. Už sa rozhliadame po ďalších mestách a možnostiach. Či už sú to Košice alebo Žilina,“ konštatuje Radek Hejl, jeden z majiteľov spoločnosti Alensa.

V predajni si môže zákazník vyskúšať fyzicky až 1 000 modelov okuliarov v cenách od 19,90 eur (za okuliarový rám) až po luxusné modely rádovo v stovkách eur. Ďalších 7 000 dioptrických a 8 000 slnečných okuliarov si môže v showroome vyskúšať pomocou virtuálneho zrkadla na štyroch stanovištiach, kde každý model je prepojený priamo s e-shopom pomocou digitálnych štítkov a QR kódov. Svoje okuliare si zákazník môže tiež vopred vybrať v e-shope Alensa.sk a potom si v predajni len položky, ktoré má vo svojom účte označené ako obľúbené, na jedno kliknutie „rozsvieti“ a následne naživo vyskúša. Alensa predáva iba originálne kontaktné šošovky a okuliare dodávané autorizovanými a známymi distribútormi. Okrem toho tu nájdete aj obľúbené značky ako napríklad Christian Dior, Calvin Klein, alebo Hugo Boss za internetové ceny.

V novej optike, v ktorej návštevníkov víta na čelnej stene fotografia Karin Haydu a Vladimíra Kobielskeho, ambasádorov značky Alensa, je súčasne aj vyšetrovňa optometristov, ktorá patrí medzi najmodernejšie na Slovensku. Pre nositeľov kontaktných šošoviek je dobrou správou aj najširší výber kontaktných šošoviek s veľmi rýchlym termínom dodania. „Bratislavská optika ponúka služby, ktoré nikde inde nenájdete. Máme vyšetrovňu, široký výber okuliarov a kontaktných šošoviek, virtuálne zrkadlo a pri výbere okuliarov vám pomôže tím vyškolených a veľmi skúsených optikov,“ konštatuje na záver Ján Jacina, riaditeľ pobočkovej siete optík Alensa.

Foto: Alensa

Exit mobile version