Site icon WomanMan

Chorvátske turistické združenie spustilo kampaň #CroatiaLongDistanceLove

„Niekedy kvôli okolnostiam, ktoré nedokážeme ovplyvniť nemôžeme byť s tými, ktorých máme najradšej. Niekedy sa musíme držať ďalej od ľudí, miest a vecí, ktoré nás robia šťastnejšími, ktoré v nás zanechajú pocit uspokojenia a naplnia naše srdce láskou. Láska na diaľku nie je nikdy jednoduchá, ale pravá láska prežije. Rovnako, ako sme si istí, že vy ste našli spôsob ako sa spojiť so svojimi blízkymi a zároveň ostať doma, my sme našli spôsob ako priviesť Chorvátsko k vám domov.„

Úvodný text sprevádza novú komunikačnú kampaň s názvom #CroatiaLongDistanceLove a odkazom „Privítajte Chorvátsko u vás doma“, navrhnutý Chorvátskym turistickým združením pre komunikáciu s niekoľkými miliónmi fanúšikov na sociálnych sieťach Facebook, Instagram, Twitter a online platformách. Koncept je navrhnutý tak, aby „priviedol“ Chorvátsko do domovov milovníkov cestovania po celom svete, a to ako tých, ktorí už našu krajinu navštívili, tak aj tých, ktorí sa na to ešte len pripravujú.

„V týchto náročných časoch plných výziev je nesmierne dôležité zachovať optimizmus a udržiavať viditeľnosť našej krajiny na turistickej mape sveta. Pri každodennej intenzívnej komunikácii prostredníctvom sociálnych sietí, kde zaznamenávame nadpriemerný počet návštev, pripomíname milovníkom cestovania, ako jedinečná, bohatá a rozmanitá je chorvátska turistická ponuka. Našu súčasnú komunikáciu sme zjednotili pod spoločnou značkou #CroatiaLongDistanceLove a pozvali sme návštevníkov, aby preskúmali Chorvátsko zo svojich domovov. Momentálne vyvíjame ďalšiu komunikačnú platformu pre tuzemských i zahraničných hostí, a v záverečnej fáze vývoja je aj propagačná kampaň určená pre sedem trhov v našej bezprostrednej blízkosti, ktorú spustíme hneď, akonáhle budú dosiahnuté potrebné podmienky, „uviedol riaditeľ Chorvátskeho turistického združenia Kristjan Staničić.

Dodatočne tiež poďakoval mnohým športovcom Domagojovi Vidovi, Tinu Jedvajovi, Domagojovi Duvnjakovi, Marinovi Čiličovi, Dinovi Levačičovi, Mariovi Hezonjimu, bratom Fantelovcom, bratom Sinkovičovým, Tončimu Stipanovičovi, Stipemu Žuničovi a Sáre Kolakovej, ktorí neustále zdieľajú príspevky Chorvátskeho turistického združenia na svojich sociálnych sieťach a prispievajú k propagácii a zviditeľneniu našej krajiny na celom svete.

V rámci tohto komunikačného konceptu bola vytvorená špeciálna sekcia #CroatiaLongDistanceLove vo všetkých 15 jazykových variantoch intenzívne navštevovanej webovej stránky Croatia.hr, ktorá obsahuje to najlepšie z chorvátskej turistickej ponuky vo forme atraktívnych video materiálov, krásnych fotografií a zaujímavých informácií. Mnohí návštevníci si tak môžu užiť virtuálnu prechádzku po Dubrovníku, rafting na Zrmanji a plavbu na ostrovoch Kornati, preskúmať chorvátsku kontinentálnu ponuku, zistiť, ako sa pripravujú tradičné chorvátske jedlá alebo nápoje, objavovať miesta natáčania populárnych svetových seriálov a filmov, čítať zaujímavé chorvátske legendy a mnoho ďalšieho. V tejto chvíli je pre mnoho milovníkov cestovania Chorvátsko, ako láska na diaľku, vzdialené jednoduchým kliknutím.

zdroj: CHORVÁTSKE TURISTICKÉ ZDRUŽENIE

Exit mobile version