Site icon WomanMan

Coca-Cola spúšťa kampaň na oslavu 50 rokov svojho pôsobenia na českom a slovenskom trhu

 Coca-Cola. Poznáme ju všetci, ale málokto vie, že prvá fľaša tohto ikonického nápoja sa v Československu vyrobila už v roku 1971. Od tej doby sa mnohé zmenilo, ale výnimočné puto a pocit slobody, ktoré Čechov a Slovákov s nápojom po desaťročia spája, zostali. Na oslavu tejto spoločnej päťdesiatročnej cesty spúšťa systém Coca-Cola rozsiahlu marketingovú kampaň. Tá predstaví nielen mediálnu kampaň v televízii či na sociálnych sieťach, ale aj aktiváciu smerom k zákazníkom a vzdelávací projekt na podporu komunity. Ľudia sa tak môžu tešiť na spotrebiteľské súťaže, stovky výnimočných cien a tiež na vzdelávací charitatívny projekt na podporu neziskových organizácií. To všetko ponúkne kampaň „50 rokov spolu“, do ktorej budú zapojení tiež influenceri a známe tváre z Česka a Slovenska.

V tomto roku uplynie presne 50 rokov od doby, keď na základe licenčnej zmluvy s The Coca-Cola Company opustila výrobnú linku závodu Fruta Brno prvá fľaša s nápisom Coca-Cola. Odvtedy sa jediný variant tohto nápoja rozrástol do deviatich podôb, jedenásťkrát sa zvýšila jeho produkcia a z limonády, ktorá bola do 70. rokov rovnako nedosiahnuteľná ako cestovná doložka do zahraničia, sa stala bežná súčasť našich životných príbehov.

„Zažili sme s ňou nespočetné množstvo spoločných víťazstiev, radosti aj nádeje. Či už sme fandili národnému hokejovému tímu, usporadúvali rodinnú oslavu alebo si len užívali chvíle s priateľmi,
Coca-Cola bola pri tom s nami. Bola svedkom spoločenských, politických a kultúrnych premien v oboch krajinách a kľúčových momentov v našej novodobej histórii. A práve tento pôsobivý príbeh o našej spoločnej päťdesiatročnej ceste s nápojom Coca-Cola v Česku a na Slovensku bude nadchádzajúca kampaň ilustrovať,“
uvádza Joonas Mäkilä, marketingový riaditeľ Coca-Cola HBC Česko a Slovensko.

„Kampaňou „50 rokov spolu“ chceme poukázať na to, že Coca-Cola utvárala životné príbehy nás všetkých, a to vo výnimočných momentoch nášho života bez ohľadu na miesto, kde sme vyrastali. Kampaň sprevádzajú ikony monumentov známych miest v Česku a na Slovensku, ktoré vyzdvihujú fakt, že
Coca-Cola je tu spolu s nami od Ašu až po Košice už 50 rokov,“
prezrádza Ivana Ilič, marketingová manažérka The Coca-Cola Company ČR/SR, zodpovedná za ústrednú tému kampane.

Systém Coca-Cola prizval k spolupráci na kampani tiež české a slovenské populárne osobnosti. Do komunikácie budú zapojení influenceri Sofian, Nikol Čechová, Kao, Annie Camel, Dejvit, Andy_coconut, YouTuber EXPLO, speváčky Emma Drobná a Mária Čírová alebo raperka Sharlotta, taktiež moderný päťbojár a olympijský víťaz 2012 David Svoboda. CSR projekt podporí tiež Tereza Maxová.

Exkluzívnu hudbu k spotovej kampani vytvorili Pokáč, Kapitán Demo, Marcell a Zea.

Integrovaná marketingová kampaň „50 rokov spolu“ zahŕňa rôzne aktivity v rámci nadlinkovej aj podlinkovej komunikácie a pobeží od 7. júna do 20. augusta. Kreatívu kampane pripravila agentúra McCann. Neoddeliteľnou súčasťou kampane budú televízne reklamné spoty (nasadenie 7. 6. 2021), digitálna kampaň, komunikácia na sociálnych sieťach, PR, ale aj promo akcie priamo v predajniach, kde bude Coca-Cola dostupná v špeciálnych baleniach a spojená s celým radom zákazníckych súťaží.

Ďalšie informácie sú k dispozícii na stránke: https://cz.coca-colahellenic.com/cz/50-let

Exit mobile version