Site icon WomanMan

FLEXIHOLIZMUS – nový svetový trend!

Dnes je NoLo či Mindfull drinking v slovníku každého, kto má prehľad o tom, čo fičí. Na najnovší trend „naskočili“ aj známe osobnosti, someliéri, šéfkuchári a influenceri. Pridáte sa? 

Trendy prichádzajú a odchádzajú, niektoré sa týkajú celkom malého množstva ľudí, že odídu bez povšimnutia. Trend zabávania a stretávania sa s priateľmi bez alkoholu však nadobudol rozmer, ktorý neobmedzuje, naopak, jeho priaznivci pribúdajú, pretože otvára nové, zaujímavé možnosti!

Flexiholizmus, NoLo (No or Low) či Mindfull drinking je doménou neskorších Mileniálov a Generácie Z. Tí zo svojho „jedálnička“ buď úplne vylúčili alkohol, alebo ho pijú len veľmi príležitostne či v degustačných dávkach s cieľom skôr spoznať a zabaviť sa v spojeni s vychutnávaním si spoločných chvíľ s priateľmi alebo rodinou, ako pocítiť účinky alkoholu. 

Pôžitok bez promile 

Medzi veľmi príjemné alternatívy patrí aj slovenský produkt – Hubert nealkoholický. Tento  šumivý nápoj Hubert je vyrábaný šetrným odstránením alkoholu z vína. Dealkoholizácia vo vákuu pri nízkych teplotách zachová jeho charakteristické vlastnosti – želanú vôňu, farbu a chuť a dovolí dopriať si pocit príjemného šumenia na jazyku. 

Odopieranie si? Nie, objavovanie!

Tí, ktorí sledujú najnovšie trendy často namiesto alkoholických nápojov siahajú po alternatívach alkoholu a alkoholické drinky menia za nealko kokteily, pivá, vína, šumivé vína či destiláty s cieľom objavovať nové chute a kombinácie s celkom čistou hlavou. Korienok tejto zmeny, ktorá prebieha v ostatných rokoch je v uvedomelom správaní sa k svojmu telu, zvyšovaní povedomia o dôležitosti fyzického a duševného zdravia a tiež v rozumnom hospodárení s časom a v trende nahrádzania nahraditeľného s cieľom byť výkonnejší a zdravší. 

Vyšší dopyt po alternatívach alkoholických nápojov a po zaujímavom pití bez obsahu alkoholu je kreatívnou výzvou aj pre výrobcov, ktorí na základe doteraz urobených prieskumov a štatistík očakávajú do roku 2026 nárast skupiny ľudí s NoLo prístupom k životu až  o 25 %.

Už medzi Mileniálmi a Gen Z je rozdiel v konzumácii alkoholických nápojov okolo 20 %. Nie sú to však ľudia, ktorí striktne abstinujú a vyhýbajú sa príležitostiam na konzumáciu alkoholu – práve naopak. Príležitosti si užívajú naplno a charakterizuje ich zvedavosť a chuť zažívať a spoznávať.

Plnohodnotný nealko zážitok

Vinárstvo Hubert J.E. je spoločnosťou, ktorá si váži kvalitu a tradície, no zároveň „nespí na vavrínoch“ a ponúka najnovšie trendy aj tým, ktorí ľúbia mať v pohári dobre vychladené bublinky z viníc. Nealkoholický šumivý nápoj Hubert  je v ponuke v dvoch variantoch Blanc Doux a Rose Doux . Obe varianty sa vyrábajú z kvalitného odrodového vína, z ktorého bol odstránený alkohol a majú polosladkú chuť s jemnou ovocnou chuťou a nádychom grapefruitu. V súčasnosti ovládli trendy vo svete  práve ružové vína, preto Hubert ponúka  aj v nealko  segmente rosé verziu. 

Oba nápoje Nealko Hubert sa výborne hodia napríklad k ovocným zákuskom a pudingom, alebo tiež k tvarohovým koláčom či vanilkovej zmrzline.  A to, pri akej príležitosti si  ich môžete dopriať, vám diktovať nebudeme. Či budete fandiť športovcom na MS v hokeji, viezť hostí z oslavy či na ňu, štrngať si s čerstvou mamičkou k narodeniu potomka, alebo si  pri akejkoľvek letnej príležitosti jednoducho vychutnáte  lahodný dúšok s bublinkami v nealko verzii, je to na vás. No v prípade, že si chcete pochutiť na poháriku s ostatnými a „nenafúkať“, viete, po čom môžete siahnuť. Keď si budete počas horúceho letného dňa chcieť dať bublinky, ktoré vás neopoja ale vašu chuť uspokoja, možno siahnete po elegantných bublinkách Hubert nealko. Nealko Hubert nájdete  vo výhodných cenách na e-shope: www.najnapoje.sk,  www.hubertsekt.sk.

Foto: Hubert J.E.

Exit mobile version