Site icon WomanMan

Kampaň #BavSaZodpovedne predstavuje manuál bezpečnej zábavy v baroch

Tohtoročná pandémia priniesla do každodenného života množstvo zmien a nové výzvy. Výrazným spôsobom ovplyvnila aj spoločenský život a sociálny kontakt. Zvýšenú obozretnosť by sme preto mali mať na mysli pri návšteve barov či pubov. Edukovať o zodpovednom správaní v podnikoch chce aj nová kampaň pivnej značky Heineken.
Pandémia spôsobila, že aj v každodenných činnostiach sme sa museli naučiť fungovať nanovo. Udržiavanie rozostupov, pravidelná dezinfekcia rúk, nosenie rúšok, ale tiež častejšia platba kartou či obmedzený počet ľudí na podujatiach alebo v prevádzkach. Opatrenia a uvedomelý prístup sa stali nevyhnutnou súčasťou života, ako aj vo vzťahu k nášmu okoliu. Uvedomuje si to aj líder na slovenskom pivovarníckom trhu HEINEKEN Slovensko a značka Heineken.

V novej kampani #BavSaZodpovedne – aby bary mohli ostať otvorené pripomína zákazníkom zodpovedné správanie a dodržiavanie opatrení počas návštev barov a ďalších podnikov. „V tomto náročnom období chceme upozorniť na to, že správať sa ohľaduplne je stále mimoriadne dôležité a nevyhnutné. Heineken a ďalšie pivné značky sú súčasťou podnikov a ak sa chceme stretávať pri dobrom pive, musíme byť zodpovední, dodržiavať platné opatrenia a zároveň musí každý jeden z nás pristupovať k súčasnej situácii s najvyššou mierou opatrnosti.

Zodpovednosť je na prvom mieste,“ uviedla Radka Stratená, brand manažérka značky Heineken – piva v portfóliu spoločnosti HEINEKEN Slovensko. „Značka Heineken má zodpovednosť vo svojej DNA a je pre nás dôležité reagovať na aktuálnu situáciu. V rámci jej komunikácie dlhodobo upozorňujeme na zodpovedné správanie a edukujeme spotrebiteľov. Podobne to bolo aj v doterajšej kampani určenej pre šoférov, v ktorej sme komunikovali hlavné posolstvo ´keď piješ, nikdy nejazdi´. “

Kampaň #BavSaZodpovedne – aby bary mohli ostať otvorené odštartovala vo štvrtok 10. septembra TV spotom. V ňom značka Heineken odľahčenou formou zobrazuje a upozorňuje, ako by sa mali zákazníci a personál správať v baroch. Upozorňuje napríklad na pravidelné umývanie rúk, odstup od ľudí, komunikáciu bez dotykov či nezdieľanie pohárov a jedla s priateľmi – pretože len tak si budú môcť zákazníci bez obáv užiť aj ďalší večer v obľúbenom podniku a v spoločnosti známych.

foto: Heineken

Exit mobile version