Site icon WomanMan

Limitovaná edícia Coca-Cola K-Wave Zero Sugar oslavuje hudobný štýl K-Pop

Coca-Cola, najväčší výrobca nápojov na svete, neustále vyvíja a vylepšuje svoje portfólio, napríklad aj znížením cukru v nápojoch i uvádzaním inovatívnych výrobkov na trh. Teraz prichádza s novinkou – Coca-Cola K-Wave Zero Sugar! Celkom prvá príchuť nápoja Coca-Cola v limitovanej edícii oslavuje nekonečnú oddanosť fanúšikov K-Popu a ich obľúbeným umelcom. 

K-Pop z Južnej Kórey to nie je len hudba, ale celá subkultúra s nezameniteľným módnym štýlom a miliónmi fanúšikov. Teraz získala aj vlastnú chuť, rovnako sviežu, ako samotný K-Pop – Coca-Cola prišla s limitovanou edíciou nápojov Coca-Cola K-Wave Zero Sugar.  

Perfektná hudba a dokonalý vzhľad

Medzi najslávnejších K-Pop umelcov patria boy band Stray Kids, dievčenská kapela ITZY alebo sedem dievčat vystupujúcich ako NMIXX. Ich publikum tvoria komunity z celého sveta. „K-Pop vie byť bláznivý, depresívny, boľavý, ale prináša aj nádej a pozitívne myšlienky. Každý si v ňom dokáže nájsť to, čo práve potrebuje, a to ľuďom imponuje. Hudba je diverzná a nápaditá. Preto nikdy nemôže človeka omrzieť. Určite je to aj neuveriteľne silná komunita, ktorá si neberie servítky, ale v ktorej je zároveň každý vítaný. Osobne som v K-Popových piesňach našla množstvo podpory a pochopenia, keď som niekedy mala pocit, že mi nikto nerozumie. K-Pop vie objať a povedať: ‚Hej, je to v pohode, dnes to zvládneš a zajtra alebo pozajtra bude zase dobreʻ. Je veľmi pekné vedieť, že je tu hudba, ktorá dokáže človeku otvoriť srdce a urobiť z neho lepšiu verziu seba samého,“ hovorí reportérka fanúšikovského webu K-Town, ktorá sa podpísala ako Alex.

Chytľavé melódie, za ktorými sa skrýva tvrdá drina 

Za úspechom spomínaných kapiel sa skrývajú mesiace tvrdého tréningu a lekcie spevu aj tanca v takzvanej Akadémii, kam sa mladí speváci hlásia. Práve dokonalosť a presné choreografie fascinujú mnohých fanúšikov po celom svete. K-Pop hviezdy sú svojej komunite celkom oddané a bežne schválne zostávajú single, aby sa fanúšikovia nemuseli deliť o pozornosť svojho idolu s jeho partnerom či partnerkou. „K-Pop je jedinečný tým, že kombinuje prvky rôznych žánrov, ako elektro, rap alebo latino. Kapely sa usilujú o maximálny perfekcionizmus, a to nielen po stránke speváckej, ale aj vizuálnej. K-Pop dokáže zaujať prepojením s publikom, každá skupina má totiž názov pre svojich fanúšikov, vlastné lightsticky a rôzny merch v oveľa väčšom objeme ako v iných hudobných žánroch,“ popisuje Martina, organizátorka K-Pop akcií a kurzov z agentúry CKP Praha. Podľa lektorky kórejčiny Zuzany Štěpánovej odlišuje K-Pop od západných kapiel predovšetkým kombinácia tanca a spevu. Samotná choreografia je totiž často viazaná na text, a tak sa takmer v každej piesni objavuje prvok, ktorý vie zatancovať aj začiatočník. Texty sú síce v kórejčine, ale vďaka často sa opakujúcim refrénom a výskytu anglických slov dokážu časť piesní zaspievať fanúšikovia z celého sveta. K-Pop umelci navyše veľakrát udávajú trendy módnymi kúskami, v ktorých vystupujú.

Doprajte si online zážitky 

S K-Popom sa spája aj relatívne nový trend online koncertov, ktoré publikum sleduje na streamoch, alebo dokonca vo virtuálnej realite. „Asi najdôležitejším faktorom popularity tohto žánru je komunikácia s fanúšikmi a to predovšetkým prostredníctvom sociálnych sietí. Živé prenosy, rozhovory či účasť v televíznych šou vytvárajú pocit blízkosti a silný pocit lojality k danej skupine,“ vysvetľuje Zuzana Štěpánová.

Jeden z najväčších online koncertov tohto roku nazvaný K-Wave sponzoruje práve Coca-Cola. Koná sa v Soule počas júna. „Vystúpia tam Stray Kids, ITZY, NMIXX a ďalšie veľké mená, ktoré sa spojili s našou limitovanou edíciou nápojov Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. Jednoduchým otvorením plechovky nápoja zažijú fanúšikovia vzrušenie, aké pocítili, keď si po prvýkrát zamilovali K-Pop,“ opisuje Mária Drotárová, Senior Brand Manager spoločnosti Coca-Cola. 

Nenechaj si ujsť epický júnový online koncert K-Wave na ktorom vystúpia Stay Kids, ITZY, NMIXX a ďalšie hviezdy! Namiesto lístka stačí naskenovať QR kód na nápojoch Coca-Cola K-Wave Zero Sugar. Jednoduchým otvorením plechovky nápoja Coca-Cola K-Wave Zero Sugar tak fanúšikovia zažijú vzrušenie, aké pocítili, keď si po prvýkrát zamilovali K-Pop.

Viac informácií o limitovanej kolekcii Coca-Cola® Creations nájdete na https://www.coca-cola.com/sk/sk/offerings/creations 

Foto: Coca-cola

Exit mobile version