Site icon WomanMan

Martin Krištof opustil vlajkovú loď

Martin Krištof opustil vlajkovú loď

E.cake ostala bez digitálneho riaditeľa

V auguste 2015 sa stal klubovým Google Partners, touto správou zarezonovala agentúra e.cake na trhu. Bola potvrdením nového prístupu so zameraním na digitálne služby. Agentúru založil Martin Krištof, ktorý mal na starosti technickú stránku ponúkaných služieb, a Martin Krištof nebol v danej profesii žiadnym nováčikom, online marketingu sa venoval naplno od roku 2009. Jeho vizionársky prístup a profesionalita priviedli agentúru na popredné priečky digitálnych marketingových agentúr. Začiatkom roka opustil agentúru, ktorú spolu zakladal,  e.cake tak ostala bez digitálneho riaditeľa.

V marketingovej brandži sa intenzívne pohybuje od roku 2009, myšlienka založiť si vlastnú agentúru vznikala postupne. Nadobúdanie informácií, skúseností a obchodných kontaktov bolo zlomovým bodom pri zakladaní e.caku. V roku 2011 sa e.cake a agentúra Panmedia a MullenLowe GGK dohodli na spolupráci, čím si agentúra e.cake vybudovala svoju pozíciu na trhu digitálnych hráčov. Agentúra sa postupne vykryštalizovala a sústredila sa hlavne na brand kampane, v ktorých ako jedna z mála agentúr na Slovensku vynikali. Dôkazom sú  online kampane veľkých značiek ako BMW, Ford, Seat,Volkswagen, či Audi. Bramac, Doktor Martin, HN, Edenhad. Ako jeden z prvých na Slovensku spustil pre značku Ford reklamu na Youtube. Martin Krištof tak za sebou zanecháva svoje „dieťa“. Čo ho priviedlo k tomuto rozhodnutiu, ktoré samozrejme nebolo ľahké a ako svoj odchod z e.caku vníma?

„Rozhodnutie odísť z e.caku ovplyvnila kombinácia viacerých vecí/faktorov. Vzájomné nepochopenie partnerov, ťažké presadenie vízií a posledné mesiace aj zdravie.“

Martin Krištof je známy ako vizionár v tomto odbore, rád prijíma výzvy a vzhľadom na jeho entuziazmus k digitálnemu marketingu môžeme očakávať, že čoskoro sa na trhu objaví silný hráč v odbore, ktorý bude niesť jeho podpis. Ako sa však Martin vyjadril, ešte pred polrokom by na túto hypotézu nevedel odpovedať.

 „Hahaha, pred polrokom by som odpovedel niečo iné ako teraz a čo bude v ďalšom polroku… ťažko povedať.  Prečo? Klienti, kolegovia, nové služby a produkty, o ktoré je záujem, a hlavne odbyt… Je toho veľa, čo ovplyvňuje moje rozhodnutie… Sú veci, ktoré mi dávajú znovu zmysel a uberajú sa tým správnym smerom, o akom som pred polrokom iba dúfal. Svojím spôsobom  mi to aj potvrdzuje fakt, že to predtým už nefungovalo. Odstupom času sú veci oveľa jasnejšie a dá sa povedať, čo bolo zlé a čo bolo dobré.“

Martin Krištof tak uzatvoril jednu, preňho dôležitú časť svojho profesionálneho života. Pred sebou má množstvo výziev a priestor na realizáciu svojich vízií a z jeho vyjadrenia je jasné, že sa na trh digitálneho marketingu vráti s niečím novým.

„Chcem sa zamerať na prepojenie online prostredia s novými inovatívnymi technológiami, ktoré som nerozvíjal a mal som ich v zásuvke, keď dozrie čas a bude priestor…. Času mám teraz požehnane a čas už dozrel. Máte sa na čo tešiť. Či môžete očakávať ďalšieho silného hráča? Čas ukáže, ale minimálne nového s inovátorskými nápadmi a riešeniami ÁNO.“

Text: Mgr. Jana J. Križanová

Foto: archív M. Krištof

Exit mobile version