Najväčší výrobca mäsových produktov na Slovensku prichádza s novým radom výrobkov pod názvom Naše slovenské. Produkty vyrobené výhradne zo slovenského mäsa nájdete na pultoch v predajniach v novom ľudovom šate.
Mecom neustále pripravuje nevšedné kombinácie a zároveň dbá na tradičné slovenské chute. Systematicky pracuje na vylepšení chutí a na zlepšovaní kvality svojich výrobkov. Hlavným cieľom vytvorenia nového produktového radu Naše slovenské je podporiť potravinovú sebestačnosť krajiny a domácich farmárov.
,,Uvedomujeme si spoločenskú zodpovednosť a chceme aj my prispieť k zvýšeniu potravinovej sebestačnosti v našej krajine. Vyvinuli sme nový produktový rad s názvom Naše slovenské, kde 100% mäsa pochádza zo slovenských fariem. Na celom výrobnom procese sa podieľajú výlučne slovenské ruky, na ktoré vieme dohliadať a garantovať našim zákazníkom kvalitu a slovenský pôvod výrobkov Naše slovenské,“ vysvetľuje Ladislav Čechovič, Generálny riaditeľ spoločnosti Mecom.
Novinkou je aj vonkajší dizajn, v ktorých sú produkty z výlučne slovenského bravčového mäsa zabalené. Už na prvý pohľad je jasné, že sú Naše slovenské, a to doslova. Na pultoch a regáloch predajní je z čoho vyberať – Naša slovenská Dusená šunka, Strážovská saláma, Bravčové párky či Oravská slanina, Údená lahôdka z karé, Špekačky, či Gombasecká klobása. V rámci kampane Zrodené na Slovensku spoločnosť Mecom odprezentuje svojim zákazníkom nový produktový rad aj prostredníctvom chytľavého reklamného spotu, ktorého melódiu rozpozná väčšina Slovákov už na prvé počutie. Pôvodná melódia totiž patrí známej slovenskej ľudovej pesničke ,,Po nábreží koník beží,“ ktorej text je vytvorený na mieru stopercentným slovenským výrobkom, ako napríklad: ,,Po údenine pohľad beží, pohľad hladný“ alebo ľahko zapamätateľný upravený text: ,,skadiaľ som, stadiaľ som, slovenského rodu som, šunka moja“.
,,Táto úplná novinka spomedzi ponuky našich produktov nám je obzvlášť sympatická, nakoľko ide o výrobky zo Slovenska, ktoré ocenia nielen naši zákazníci, ale aj samotní slovenskí chovatelia, ktorým chceme pomôcť, aby sme mohli vyrábať čoraz viac mäsových výrobkov so stopercentným slovenským pôvodom a priniesť tak v konečnom dôsledku úžitok aj celej našej krajine. Veríme, že sa k spotrebiteľom novinka o produktovom rade Naše slovenské ľahšie a rýchlejšie donesie aj prostredníctvom pravej slovenskej ľudovej pesničky. Myslíme si, že o slovenských výrobkoch na pultoch by mali byť slovenskí spotrebitelia informovaní,“ dodáva Ladislav Čechovič, Generálny riaditeľ spoločnosti Mecom.
foto: Mecom / pixabay.com