Site icon WomanMan

Pilsner Urquell na unikátnej roadshow Hladinka postupne obchádza české i slovenské mestá

Na cestu po slovenských a českých mestách sa na konci leta vydal špeciálny kamión Pilsner Urquell s názvom Hladinka. Cieľom projektu je milovníkom svetoznámeho ležiaka ponúknuť zážitok s perfektne načapovanou plzňou na špeciálnom mieste – v unikátnom kamióne. Obľúbenú hladinku budú návštevníci môcť nielen ochutnať, ale si aj sami načapovať. Všetko prebehne pod taktovkou tých najskúsenejších výčapníkov, ktorí sa zúčastnili prestížnej súťaže Master Bartender.

Pilsner Urquell odštartoval projekt „Hladinka na cestách“. Ide o unikátnu roadshow, vďaka ktorej chceme všetkým milovníkom Pilsner Urquell na Slovensku a v Českej republike priniesť autentický zážitok – vyskúšať si nielen úlohu hosťa, ale aj výčapníka a spoznať tajomstvo výčapníckeho remesla. Pripravili sme si pre návštevníkov pestrý program: spomínané čapovanie s finalistami súťaže Master Bartender, prehliadky pivovaru v interaktívnej zóne a ďalšie aktivity spojené s plzeňským ležiakom. V Hladinke si budú môcť vychutnať Pilsner Urquell Nefilter, ktorý je bežne dostupný iba raz v roku. Tí, ktorí si chcú odniesť niečo na pamiatku, si môžu priamo v Hladinke nakúpiť špeciálne darčekové predmety,“ uvádza Kristýna Tereková, Senior Brand Manager značky Pilsner Urquell.

V rámci programu sa návštevníci dozvedia zaujímavosti o histórii piva a jeho výrobe. O informácie sa podelia tí najlepší z najlepších, finalisti súťaže výčapníkov Master Bartender. „Na roadshow s Hladinkou sa už veľmi teším. Na práci výčapníka je najkrajšie rozprávať sa s hosťami a sledovať, ako sú spokojní, bavia sa, chutí im pivo. Veľmi rád ale odovzdám aj rady a tipy, ako poznať správne načapovanú plzeň a ako si ju načapovať čo najlepšie. Verím, že cestovanie s Hladinkou mi poskytne veľa príležitostí zoznámiť sa s ďalšími skvelými ľuďmi a milovníkmi dobrého piva,“ pochvaľuje si Matej Halan, víťaz Pilsner Urquell Master Bartender 2023 z pezinskej reštaurácie Plzeňská na rohu.

Zastávky v jednotlivých mestách sú trojdňové, vždy od piatka do nedele. Projekt na Slovensku odštartoval 15. septembra na námestí Andreja Hlinku v Žiline. V interiéri kamiónu si hostia môžu zájsť aj do zážitkovej zóny, kde môžu absolvovať virtuálnu prehliadku pivovaru a zúčastniť sa kvízu, vďaka čomu si overia svoje znalosti o pive značky Pilsner Urquell. Ako pamiatku si môžu odniesť limitovanú edíciu 1 fľaše Pilsner Urquell, špeciálne stočenú pre roadshow, alebo iný z produktov v merch obchode.

Roadshow následne pokračuje 22. septembra v Košiciach a potrvá do nedele 24. septembra. Unikátny projekt Hladinka bude ďalej putovať aj po najrôznejších festivaloch. V pláne je napríklad zastávka na bratislavskej Bielej Noci v termíne od 29. septembra do 1. októbra. Ďalej sa Hladinka vypraví späť do Česka, kde ju fanúšikovia plzenského piva uvidia na pravidelnom Pilsner Feste či iných zastávkach. Ďalšie informácie záujemcovia nájdu na www.pilsner-urquell.sk.

Pripravila: Zdenka Huňady 

Foto: Pilsner Urquell

Exit mobile version