Popredný európsky maloobchodný predajca kozmetických produktov Lookfantastic zverejnil nedávno výsledky prieskumu, ktoré sa týkajú vyhľadávania značiek z oblasti skin care na internetovej sieti Google. Prieskum prebiehal počas minulého roka a ukázal aké preferencie majú zákazníci v oblasti krásy a starostlivosti o svoju pleť.
Prvé miesto obsadila populárna kanadská značka The Ordinary, druhé miesto získala nórska ikona Neutrogena. Trojicu najvyhľadávanejších produktov uzatvára obľúbená švédska high-tech značka FOREO s 6 851 000 globálnymi vyhľadávaniami na internete. Za sebou necháva takých kozmetických obrov ako sú Eucerin či Elisabeth Arden.
„Sme hrdí na to, že sme sa umiestnili medzi TOP 3 najobľúbenejšími značkami starostlivosti o pleť na svete, i keď to pre nás nie je prekvapením. FOREO je totiž známe najmä vďaka inováciám a vysoko kvalitným produktom s dlhou životnosťou. Každých 10 sekúnd sa na svete predá jedno z našich zariadení, preto vidíme, že aj ľudia v tejto investícii vidia zmysel. Zdá sa, že oficiálne štartuje ‚dekáda tech beauty‘, ktorej podstata jednoznačne spočíva v inováciách a technológiách,“ hovorí Boris Trupcevic, výkonný riaditeľ spoločnosti FOREO.
Pre FOREO je to ďalšia pozitívna správa, keďže minulý rok preniesol švédskej inovatívnej značke viac ako 20 miliónov spokojných klientov a stabilný rast tržieb. Spoločnosť FOREO, ktorú založil vizionár Filip Sedic, búra mýty a pretvára kozmetický priemysel už 8 rokov. Značka je známa najmä vďaka svojmu vlajkovému produktu LUNA 3, ktorý je najjemnejším masážnym prístrojom na čistenie tváre na svete.
Rovnako revolučným je aj produkt UFO 2 určený na úplné ošetrenie tváre. Využíva kombináciu hrejivej, chladiacej a LED svetelnej terapie, infúzie, zvlhčovania, masáže či aplikáciu masiek. Výsledkom inovačných procesov spoločnosti FOREO je aj relatívne nové mikroprúdové tonizačné zariadenie BEAR.
Viac informácií nájdete na www.foreo.com