Site icon WomanMan

Poznáme najvyhľadávanejšie beauty značky na internete. Je medzi nimi aj tá vaša?

Popredný európsky maloobchodný predajca kozmetických produktov Lookfantastic zverejnil nedávno výsledky prieskumu, ktoré sa týkajú vyhľadávania značiek z oblasti skin care na internetovej sieti Google. Prieskum prebiehal počas minulého roka a ukázal aké preferencie majú zákazníci v oblasti krásy a starostlivosti o svoju pleť. 

Prvé miesto obsadila populárna kanadská značka The Ordinary, druhé miesto získala nórska ikona Neutrogena. Trojicu najvyhľadávanejších produktov uzatvára obľúbená švédska high-tech značka FOREO s 6 851 000 globálnymi vyhľadávaniami na internete. Za sebou necháva takých kozmetických obrov ako sú Eucerin či Elisabeth Arden.

„Sme hrdí na to, že sme sa umiestnili medzi TOP 3 najobľúbenejšími značkami starostlivosti o pleť na svete, i keď to pre nás nie je prekvapením. FOREO je totiž známe najmä vďaka inováciám a vysoko kvalitným produktom s dlhou životnosťou. Každých 10 sekúnd sa na svete predá jedno z našich zariadení, preto vidíme, že aj ľudia v tejto investícii vidia zmysel. Zdá sa, že oficiálne štartuje ‚dekáda tech beauty‘, ktorej podstata jednoznačne spočíva v inováciách a technológiách,“ hovorí Boris Trupcevic, výkonný riaditeľ spoločnosti FOREO.

Pre FOREO je to ďalšia pozitívna správa, keďže minulý rok preniesol švédskej inovatívnej značke viac ako 20 miliónov spokojných klientov a stabilný rast tržieb. Spoločnosť FOREO, ktorú založil vizionár Filip Sedic, búra mýty a pretvára kozmetický priemysel už 8 rokov. Značka je známa najmä vďaka svojmu vlajkovému produktu LUNA 3, ktorý je najjemnejším masážnym prístrojom na čistenie tváre na svete.

Rovnako revolučným je aj produkt UFO 2 určený na úplné ošetrenie tváre. Využíva kombináciu hrejivej, chladiacej a LED svetelnej terapie, infúzie, zvlhčovania, masáže či aplikáciu masiek. Výsledkom inovačných procesov spoločnosti FOREO je aj relatívne nové mikroprúdové tonizačné zariadenie BEAR.

Viac informácií nájdete na www.foreo.com

Exit mobile version