Site icon WomanMan

Primalex vymenil majstrov za rodiny. V novom reklamnom spote stavil na dobre známe pocity

Tradičná značka farieb na stenu a náterov na drevo Primalex opäť upriamuje pozornosť na rad čistiteľných náterov Ceramic a to vtipným reklamným TV spotom a PR kampaňou v printových aj online médiách.

Po roku od uvedenia nového radu extra odolných umývateľných a čistiteľných náterov Ceramic prichádza Primalex s druhou vlnou kampane, ktorá vtipnou formou voľne nadväzuje na minuloročný úspech.

Po zručných majstroch sme sa teraz zamerali na bežný rodinný život. Chceme spotrebiteľom ukázať, že čistiteľné nátery Ceramic sú extra odolné voči nečistotám a škvrnám a zvládnu aj na prvý pohľad beznádejné situácie. Paleta 23 odtieňov nám poskytla skvelé možnosti kontrastov so škvrnami, takže diváci si pri sledovaní spotu určite zažijú autentické pocity,“ odkrýva stratégiu značky Matúš Medveď, marketingový manažér značky Primalex a pre Slovenskú republiku.

Reklamný spot sa začne vysielať v máji na TV JOJ a éteri bude 7 týždňov. Spot vyšiel z dielne rumunskej agentúry Next Advertising a podporený bude aj komunikáciou v interných kanáloch spoločnosti – na webových stránkach, POS materiáloch a sociálnych sieťach.

Okrem toho bude kampaň zahŕňať aj onlinové a printové médiá. PR komunikáciu pre Primalex zabezpečuje agentúra 10/10 Communications, do portfólia ktorej patrí značka od začiatku tohto roka. Zamiera sa najmä na komunikáciu hobby konceptu Projekt na víkend, ktorý vznikol v spolupráci s odborníkmi klienta. „Je určený nielen domácim kutilom, ale všetkým, ktorí by si radi zveľadili svoj príbytok, chalupu či záhradu. Počas celého roka im prinesieme zaujímavé inšpirácie a dôvod tešiť sa na víkend,“ dodáva M. Medveď.

foto: Primalex

Exit mobile version