Avon sa od ostatných kozmetických značiek odlišuje práve tým, že využíva silu krásy na zmenu k lepšiemu. Načúva potrebám žien, hovorí o dôležitých témach nahlas a vytvára tak pozitívne zmeny. Neustále sa snaží posilniť postavenie žien a poskytnúť im tak vlastnú identitu a slobodu. Avon totiž verí, že každá navonok obyčajná žena má svoj neobyčajný príbeh. Spoločnosť oslavuje tri dôležité míľniky, ktoré nemôže osláviť inak, než s vášňou v spoločnosti inšpiratívnych žien.
Avon tento rok oslavuje nie len svoje 135. výročie od založenia, ale taktiež aj svoje okrúhle 30. výročie na Slovensku a v ČR. Keďže najväčšou inšpiráciou sú pre kozmetického giganta práve ženy, na počesť výročia prichádza s digitálnou galériou príbehov, ktorá zhromažďuje inšpiratívne príbehy a oslavuje tak silu žien po celom svete. Galéria My Story Matters nielen spája a motivuje, ale taktiež poukazuje aj na ženskú silu, odvahu a odhodlanie. Každý príbeh je dôkazom toho, že ženy sú silné, vášnivé a odvážne, a nikto by ich nemal podceňovať. „Od roku 1886 sme robili krásu inak a prešli sme od jednej priekopníckej podnikateľky k piatim miliónom Avon Ladies a Avon Gentlemenov. Sme však len na začiatku a budeme pokračovať v podpore žien ďalších 135 rokov a viac. Pri vstupe do digitálneho veku sme odhodlaní šíriť a robiť dobro prostredníctvom našich ľudí, cieľov a produktov,“ hovorí Angela Cretu, generálna riaditeľka spoločnosti Avon.
Pri príležitosti osláv kozmetický gigant predstavuje aj hneď niekoľko sezónnych noviniek. ANEW Protinol Power sérum, ktorý je vhodný pre všetky vekové kategórie, tipy a tóny pleti, novinky z línie Power Stay, a v neposlednom rade aj nové vône pre ňu aj pre neho, Maxime & Maxima Icon – jemnosť spojená s vášňou v jednom flakóniku.
Avon sa neustále snaží inovovať a napredovať aj pri využívaní digitálnych nástrojov. Pri príležitosti 135. výročia spoločnosť oznámila aj niekoľko vylepšení pre aplikáciu Avon ON, či spustenie nového vernostného programu, z ktorých sa môžu tešiť predovšetkým Avon Ladies a Avon Gentlemani. Ako oslavu svojej bohatej histórie podpory žien spoločnosť oslovila aj britskú ilustrátorku Bett Norris, ktorá pretvorila sériu ikonických plagátov zobrazujúce osoby, ktoré stelesňovali a budovali spoločnosť.
Avon je však oveľa viac, než len kozmetická spoločnosť. Búra bariéry a zvyšuje povedomie o rakovine prsníka, či domácom násilí. Neziskovým organizáciám o.z. Zdravá žena, o.z. Tak trocha inak, o.z. Liga proti rakovine a Aliancií žien odovzdal sumu viac než 30 000 € na podporu projektov bojujúce za zdravé prsia a proti domácemu násiliu. Svoje výročie využil líder na trhu aj ako veľký záväzok v podobe podpory CSR aktivít na Slovensku a v ČR spoločne sumou 270 000 € určených na pomoc, ktoré naplňujú poslanie značky.
Oslavou týchto úspechov bola aj tlačová konferencia, ktorá sa uskutočnila 21. septembra v Prahe a niesla sa v podobnom duchu za bohatej účasti novinárov, ambasádorov a odborníkov. Inšpiratívne ženy zastupovali aj známe osobnosti, ako Dara Rolins, Adela Vinczeová, Hanka Kynychová, či Nina Schwarz, ktorá je tiež autorkou a speváčkou čerstvo predstavenej hymny Avonu určenej všetkým ženám – Síla v nás. Počas tlačovej konferencie bolo vytvorené aj jedinečné audiovizuálne dielo, ktorého súčasťou bolo netradičné hranie na rastlinách.
Tak ako? Myslíte si, že poznáte Avon? Naozaj?! Už 135 rokov sa spoločnosť snaží veci robiť inak. A neprestáva. Vlastne ešte len začína.
foto: AVON