Site icon WomanMan

Vernostné programy a letáky. Podľa čoho ľudia nakupujú?

V dobe internetu si ľudia zvykli na to, že všetko majú na jednom mieste. Nemusia hľadať a chodiť po obchodoch, stačí navštíviť niektoré internetové stránky z pohodlia domova. Práve tie upozorňujú nakupujúcich na to, kedy a kde práve prebiehajú zľavy. Prieskumy poukázali na to, že až tretina Slovákov nakupuje na základe letákov. To znamená, že každý tretí človek v našej krajine sleduje blížiace sa výhodné ponuky.

Niektoré chodia užívateľom priamo na ich mailové adresy a komu sa už predsa nestalo, že si listoval napr. lidl aktuálny leták. Popri listovaní si mnohokrát človek nájde prese to, na čo možno minulý mesiac zabudol. Farebné stránky neslúžia len na skrátenie času, ale na to, aby si človek ľahko našiel tie najvýhodnejšie ceny na produktoch.

Tretina spotrebiteľov v prieskume uviedlo, že nakupuje podľa letákových akcií a vyše dve pätiny si letáky aspoň prezrie. Každý štvrtý človek si pozerá letáky predajní na internete a každý piaty nakupujúci ich dostáva priamo na svoju mailovú adresu. Sú špeciálne webové stránky kde nájdete všetky fresh letáky, všetky na jednom mieste. Čo znamená, že nemusíte nič zvlášť hľadať. Možností je mnoho, je len vždy na vás, ktorú si vyberiete.

Niet ale pochýb, že v dôsledku online akcií a ľahkej dostupnosti sa ľudia vedia oveľa ľahšie orientovať v tom čo práve hľadajú. A pre niektorých je listovanie letákov papierových, alebo online letákov ako čítanie magazínov.

foto: pixabay.com

Exit mobile version