Site icon WomanMan

Čo sa stane ak sa spoja dve veľké značky?

Čo sa stane ak sa spoja dve veľké značky?

Vznikne z toho jedinečný, kreatívny event s príbehom. Dňa 24.mája mali Blogerky, ale taktiež aj novinárky možnosť byť súčasťou módnej prehliadky spojenej s úžasnými premenami, kde hlavnú úlohu hrali tri “ženy z ľudu”, e-shop KLiNGEL a kozmetika Revlon.

Obyčajné ženy

Tri víťazky Facebookovej KLiNGEL súťaže sa  v priebehu pár hodín zmenili na nespoznanie. Išlo o ženy v staršom veku, ktoré sa bežne nelíčia ani priveľmi nestylujú. Cieľom eventu a súťaže bolo ukázať ženám, že každá z nás sa vie pekne upraviť  za pomoci make upu a vhodného outfitu.

Spojenie trendy outfitov a dokonalého líčenia

O styling a vlasy sa najprv postaral vizážista Pali Ciesar a následne stylistika Jana Tomas vybrala najvhodnejšie outfity z ponuky e-shopu KLiNGEL. Vizážista volil jednoduché líčenia, aby si dámy mohli podobný make-up spraviť aj samé doma.

Okrem toho ich obohatil o niekoľko praktických a šikovných rád ohľadom líčenia, ktoré sa zídu každej žene. Niektoré z dám sa zmenili naozaj až na nespoznanie. Každá ocenila toto dokonalé líčenie od šikovného, skúseného vizážistu. Taktiež sa presvedčili o tom, že to nie je žiadna veda.

Počas príprav v priestoroch útulnej kaviarne Monsters cafe and bar panovala naozaj uvoľnená, priateľská atmosféra. Jana vyberala outfity každej dáme na mieru, brala do úvahy ich zamestnanie, ale taktiež aj faktory ako farba vlasov, či očí. Každá z dám si vyskúšala niekoľko návrhov outfitov a nakoniec spoločne vybrali jeden finálny s ktorým boli obe spokojné. Víťazky prešli naozaj kvalitnou a výraznou premenou, veď posúďte sami na základe fotografií.

Každá z dám sa predviedla divákom na provizórnom móle a následne Jana vysvetlila výber každého kúsku. Zdôrazňovala, že ak zvolíte vhodnú farbu k vašej tvári, máte vyhraté aj s úplne jednoduchým kúskom oblečenia. Preto jednej z dám vybrala k jej modrým očiam sako v tmavozelenej farbe. Bolo vidieť, že dámy sú s výberom oblečenia aj make-upom spokojné. Žiarlilo z nich zdravé sebavedomie. U hostí najviac zabodoval farebný outfit so žltými nohavicami. Každá z výherkýň  si domov odniesla svoj outfit spolu so skvelou skúsenosťou a zážitkom. Dámy si celý priebeh patrične užili a bola z nich cítiť spokojnosť.

KLiNGEL je pre všetkých

Napriek tomu, že e-shop KLiNGEL je určený skôr vekovej kategórií 40+ stylistka vytvorila aj niekoľko tématických outfitov, ktoré si bez hanby môžu obliecť aj omnoho mladšie ročníky. Tým chcela ukázať, že sa stačí na e-shope len poriadne poprehrabovať a určite si tam každá nájde to svoje. Ako ukážku predviedla dva pohodlné outfity na pláž a dva na večernú párty. Celý event sa niesol vo veľmi príjemnom duchu a bolo vidieť, že si ho užili nie len víťazky, ale aj pozvaní hostia.

Exit mobile version