Jeden z najväčších európskych e-shopov s okuliarmi a kontaktnými šošovkami alensa.sk ukázala na Slovensku nové modely určené na jeseň a zimu 2022. Súčasne predstavila nových ambasádorov ich privátnej značky Crullé – Karin Haydu a Vladimíra Kobielskeho.
Trendom nastávajúcej sezóny sú dioptrické okuliare
Na rozdiel od minulých rokov, kedy boli skôr v ústraní sa dnes stávajú ústredným doplnkom, ktorý si všimne každý. „Trendy okuliare na jeseň a zimu 2022 sú o zvýraznení vašej tváre. Dioptrické okuliare by mali byť dokonalým detailom, a nie len praktickým kúskom. Mali by byť rozšírením vášho štýlu a osobnosti, pričom mnohí dizajnéri a štylisti navrhujú, aby ste si vytvorili zbierku okuliarov na rôzne príležitosti, čím by sa stali nielen doplnkom, ale aj investíciou,“ konštatuje Petr Langer manažer externej komunikácie e-shopu Alensa pro Európu.
Zo slnečných okuliarov by sme radi poukázali najmä na nestarnúce mačacie tzv. cat eye okuliare v klasických farbách. Ako je čierna, modrá, alebo červená. Potom sú to výrazné okuliare s hrubým rámom. Pri jeho výbere však myslíte aj na typ tváre. Hranatejšie štýly okuliarov môžu pridať ostrosť oblejším tváram. Vďaka nápadnému a výraznému vzhľadu je tento štýl ideálny, keď potrebujete trochu zvýšiť sebavedomie – takže si ich vyberte na dôležité pracovné dni či stretnutia.
Slovenské celebrity v okuliaroch Crullé
Svetové módne trendy sledujú aj slovenské známe osobnosti. Medzi fanúšikov slnečných okuliarov patrí aj Vladimír Kobielsky a Karin Haydu. Z aktuálnej ponuky Crullé, ktorá má viac ako stovky druhov slnečných okuliarov si vedeli bez problémov vybrať. K slnečným okuliarom do ich zbierky najnovšie pribudli aj dioptrické okuliare. Náročná práca v dabingu, alebo pri študovaní scenára je totiž pre ich oči veľmi namáhavá.
„V dabingu som zistil, že potrebujem okuliare. Nevidel som totiž na drobné písmo. Dioptrické okuliare som do spoločnosti nikdy doteraz nenosil a v momente, keď som o tom začal uvažovať, ma zhodou okolností oslovila Alensa. Zobral som to ako znamenie, že je najvyšší čas sa o svoj zrak začať viacej starať,“ priznal Vladimír Kobielsky, nový ambasádor e-shopu alensa.sk na Slovensku. Druhou ambasádorkou je obľúbená herečka Karin Haydu, o ktorej je známe, že si potrpí na kvalitné veci. Dala si preto záležať v akých dioptrických okuliaroch sa objaví po prvýkrát pred svojimi fanúšikmi. Výber si nakoniec nevedela vynachváliť. „Okuliare sú dnes módnou záležitosťou. Rada ich nosím. A tie dioptrické sú k tomu aj praktické a pokiaľ ich môžem mať viacero, o to lepšie, pretože ich môžem striedať k rôznym outfitom,“ konštatuje známa herečka.
„Spojenie prirodzenej krásy Karin Haydu a charizmy Vlada Kobielskeho so značkou, ktorú nosia každý deň na očiach, je skvelá. Budeme radi keď vďaka nim si ľudia na celom Slovensku všimnú, že okuliare Crullé sú naozaj pre každého,“ pochvaľuje si výber Petr Langer, manažer externej komunikácie e-shopu Alensa pre Európu.
Herecká dvojica sa v trendových okuliaroch po prvýkrát objavila na letnej párty Alensa.sk na brehu Dunaja. Haydu a Kobielsky sú tak celkom prvými slovenskými hviezdami, ktoré si firma vybrala na spoluprácu.
Základné údaje o e-shope ALENSA.SK:
- Jeden z troch najväčších e-shopov s kontaktnými šošovkami, dioptrickými a slnečnými okuliarmi v Európe.
- Založil ho Jaromír Kijonka zo Senice. Jeho manželka Simona Kijonková je zakladateľkou a riaditeľkou spoločnosti Packeta (predtým Zásielkovňa).
- Medzi prvými prinášajú virtuálne zrkadlo – pomocou kamery v počítači či mobile si viete on-line vyskúšať okuliare.
- Majú vlastné privátne značky Crullé, Kimikado a Marisio.
- Ponúkajú možnosť výmeny starších skiel v okuliaroch za nové.
- Zakladajú si na kvalite a rýchlosti dodania – majú vlastné sklady a vedia ich dodať v porovnaní s konkurenciou rýchlejšie.