Smart beauty a ďalšie trendy pre viditeľné výsledky
Prvýkrát v živote nás zmeny globálne spájajú. Trendy už nevznikajú na vzdialenom kontinente a nepotrebujú čas, aby k nám postupne prišli. Prichádzajú súbežne, zasahujú každého z nás takmer v rovnakom okamihu a ovplyvňujú ekonomiku a zdravie. Švédska beauty-tech značka FOREO spolupracuje s uznávanou americkou spoločnosťou zaoberajúcou sa trendmi WGSN, ktorá predikuje, čo bude hýbať v najbližších rokoch svetom krásy.
Udržateľnosť a inklúzia
Skin positivity, prirodzená krása a rasové a vekové zastúpenie vytvárajú v posledných rokoch v kozmetickom priemysle značný rozruch a do budúcnosti budú ešte dôležitejšie. Spoločnosti, ktoré chcú zostať konkurencieschopné, musia výrazne prispieť k rozmanitosti a inklúzii. Pre spotrebiteľov budú ešte dôležitejšie všetky podoby krásy a udržateľnosť. Budúcnosť kozmetických produktov je v ekologických variantoch, ako sú dobíjacie produkty a spotrebné obaly vyrobené z recyklovateľných materiálov. Skvelým príkladom je mycelium, hubové korene, do ktorých sú ako do obalových materiálov vkladané veľké nádeje.
Po udržateľnom prístupe volá aj značka FOREO, ktorá tento rok na jar spustila ekologickú kampaň „Make it last, not break fast“. Kampaň upozorňuje na jednu z najbežnejších praktík v odvetví spotrebnej elektroniky – plánované zastarávanie. „Spoločnosť FOREO je orientovaná na spotrebiteľov, pre ktorých vyrábame odolné a vysoko kvalitné výrobky. Mnoho našich zákazníkov nám dôveruje už od samotného začiatku. Je pre nás dôležité, že všetci, ktorých sme oslovili, povedali, že aj po 8 rokoch používania naše produkty stále bezchybne fungujú a vyzerajú stále ako nové, vrátane výdrže batérie. To znamená, že sme uspeli nielen v rámci uspokojovania potrieb našich zákazníkov, ale taktiež pri ochrane planéty nevytváraním zbytočného elektronického odpadu,“ hovorí generálny riaditeľ FOREO Boris Trupčevič.
Psychická pohoda
Traumatizujúca pandémia ovplyvnila povedomie spotrebiteľov o ich fyzickom a duševnom zdraví a o ich prepojení s okolím. Ruka v ruke s tým prichádza túžba po produktoch, ktoré sú nielen funkčné, ale ktoré taktiež prinášajú určitý zážitok. Prostredníctvom tejto syntézy krásy a zdravia vznikol jeden z najväčších trendov, ktorý bude kozmetickým svetom hýbať najbližších 5 rokov – vnútorný pocit pohody a spokojnosti.
Čoskoro vzniknú psycho-dermatologicé produkty, ktoré budú vytvorené tak, aby reagovali na duševný stav spotrebiteľov a prispôsobili sa jednej z najväčších hrozieb 21. storočia – stresu. Je to totiž práve stres, ktorý ovplyvňuje našu hormonálnu rovnováhu a kvalitu spánku a postupom času zanecháva viditeľné stopy práve na pokožke. Značka FOREO dlhodobo vníma bežnú dennú rutinu ako starostlivosť nielen o pleť, ale taktiež o myseľ. Jedným z takých rituálov je napríklad príjemná masáž tváre inteligentným prístrojom BEAR, ktorá zároveň uvoľní svalové napätie v tvári, rozprúdi lymfatický systém, ktorý z tela odvádza toxické látky a skrášli pokožku. A to všetko za pár minút!
Kvalita a dlhodobá životnosť
Prirodzené a jednoduché riešenia povedú k inteligentnej spotrebe. Zákazníci radšej investujú viac peňazí do kvalitných produktov, ktoré im vydržia dlhé roky. Faktory ako účinnosť, praktická stránka, sa stanú novými nákupnými impulzmi a nižšiu cenu, ktorá mala doteraz veľmi významný vplyv, odsunú na druhú koľaj.
Spojenie technológií a krásy
Tento trend vlastne začala sama značka FOREO, ktorá už v roku 2013 uviedla na trh úplne novú kategóriu kozmetických technológií. Inteligentná sonická kefka na tvár LUNA 3 zmenila náš prístup k čisteniu pleti, 2-minútové komplexné ošetrenie pleti UFO 2 zase vtlačilo do rúk každého z nás radu kozmetických ošetrení, ktoré boli doteraz dostupné iba v kozmetických salónoch.
Pokiaľ ide o budúcnosť, technológie a inovácie zostanú v centre diania a navyše k nim pribudne prispôsobivosť. Nasledujúcich päť rokov bude o personalizácii a kozmetických produktoch, ktorých súčasťou bude umelá inteligencia (AI) a rozšírená realita (AR), ktoré prejdú viacerými inovatívnymi zmenami.
Pozadu nezostane ani veda, ktorá prinesie nové možnosti v oblasti hydratácie pleti. Na výslnie sa dostane „nová kráľovná hydratácie“ kyselina polyglutamová, ktorá dokáže zadržať až štyrikrát viac vlhkosti než jej predchodkyňa kyselina hyalurónová.
Lokálnosť
Vplyvom zdravotnej krízy, ktorú práve prežívame, získajú lokálne značky ešte väčšiu moc. Miestni a malí podnikatelia sa budú tešiť rastúcej obľube spotrebiteľov, ktorí im budú nákupom produktov vyjadrovať svoju podporu. Zákazníci sa zároveň stanú spolutvorcami reklamných kampaní, obsahu a dokonca samotných produktov. Trend urýchli digitalizácia a sociálne médiá, ktoré tomuto prepojeniu poskytujú ideálne prostredie.
Produkty FOREO zakúpite na Notino.sk alebo v parfumérii Douglas.
ZDROJ: www.foreo.com