„Jarná edícia sa ponesie v naozaj veľkolepom štýle. Okrem stálic slovenskej módnej tvorby, ktoré sú neodmysliteľne späté so značkou Bratislavské módne dni, ukážeme divákom 19. a 20. apríla v bratislavskej Refinery Gallery aj kolekcie zahraničných návrhárov. Počas dvoch dní tak budú mať hostia možnosť porovnať úroveň slovenskej módy s tou svetovou. Súčasťou jarnej edície bude aj spomienka na svetoznámu módnu ikonu Vivienne Westwood, ktorá nás pred niekoľkými mesiacmi opustila, no jej odkaz tu zostane navždy,“ prezrádza riaditeľka Agentúry Promotion Ing. Mária Reháková.
Počas dvoch dní sa v netradičnej scéne bratislavskej Refinery Gallery predstavia mená ako Zuzana Haková, Radovana Svýbová, Jana Jurčenko, Jana Pištejová, Renata Kliská so značkou La Rena, Alexandra Vidić, svadobný a spoločenský salón Weda, pánska móda značky Lombardi Fashion House a exkluzívna kolekcia šperkov Soloom Jewels. V rámci zahraničných hostí to budú Jenny Jeshko, Rozalia Bot, Paulina ́s Friends, Poner a Belinda Chorley.
,,Novinkou 18. ročníka je aj zmena na moderátorskom poste – divákom sa oba dni bude po prvýkrát v histórií podujatia prihovárať žena. Rozhodli sme sa pre Simonu Simanovú, ktorá oba dni zároveň aj predvedie špeciálne modely slovenských návrhárok,“ dodáva Mária Reháková.
Osemnásty ročník podujatia Bratislavské módne dni bude iný aj v tom, že tento rok vstúpil do projektu nový generálny partner – značka luxusných automobilov Lexus. „Súčasťou identity značky Lexus je špičková kvalita a remeselné spracovanie vozidiel. Za dokonalým hladkým povrchom, sofistikovanými technológiami a prepracovaným interiérom stojí na detail zameraný prístup. Interiér každého vozidla skrášľujú stehy, ktoré sú výsledkom ručného šitia. S maximálnou oku lahodiacou presnosťou ho vykonávajú japonský majstri výroby Takumi. Pozícia značky Lexus v automobilovom priemysle je podobná postaveniu Haute couture v módnom odvetví. Teší nás, že tento prístup môžeme ľudom na Slovensku priblížiť aj spojením s podujatím Bratislavské módne dni, teda partnerom, ktorý rovnako prezentuje najvyššiu kvalitu a prináša na Slovensko inšpirácie zo sveta Haute couture,“ povedal k novému partnerstvu Milan Kočka, riaditeľ zastúpenia značiek Toyota a Lexus na Slovensku. „Verím, že vďaka novému partnerovi budeme môcť aj naďalej spoločne podporovať talentovaných slovenských návrhárov a prinášať divákom kvalitné a inšpiratívne módne prehliadky,“ uzatvára Mária Reháková.
Jarná edícia Bratislavské módne dni | Lexus nebude len o móde, ale i o pomoci, kedže druhý deň vychádza na Deň narcisov. „Téma onkologických chorôb sa týka naozaj každého z nás – či už osobne alebo prostredníctvom blízkej osoby – a tak sme sa rozhodli prepojiť Deň narcisov s módnou prehliadkou a zároveň podporiť tento dlhé roky trvajúci projekt,“ prezrádza Mária Reháková.
Ako bude vyzerať prvá séria prehliadok Bratislavské módne dni | Lexus si budete môcť pozrieť aj vy – lístky sú v predaji v sieti Ticketportal.