Legendárny slovenský Radler Zlatý Bažant 0,0% už 13 rokov dominuje trhu a  prekvapuje aj novinkami

0
400
Radler Zlatý bažant

Zlatý Bažant pred 13 rokmi priniesol ako prvý radler a vytvoril tak novú kategóriu piva. Odvtedy až polovica spotrebiteľov pije radler aspoň raz týždenne, a ak to prenesieme na celú slovenskú dospelú populáciu, tak každý tretí Slovák či Slovenka pije Zlatý Bažant Radler 0,0 % aspoň raz ročne. Medzi piatimi najobľúbenejšími príchuťami tejto značky hrajú prím citrusové príchute. Obľubuje ich aj iná slovenská legenda, Peter Sagan, ktorý je hlavným hrdinom tohtoročnej kampane na vodnom bicykli.

Radlery si našli svoje miesto v srdciach Slovákov už pred trinástimi rokmi, kedy hurbanovský pivovar Zlatý Bažant spoločnosti HEINEKEN Slovensko priniesol na trh prvý slovenský radler s citrónovou príchuťou. Dodnes patrí k najobľúbenejším spomedzi všetkých príchutí a populárne sú aj jeho variácie. Spomedzi TOP 10 radlerov na Slovensku patrí značke Zlatý Bažant Radler 0,0 % rovná polovica. Najobľúbenejšími sú spomínaný Citrón, Citrón & Baza & Mäta, Tmavý Citrón a Citrón bez pridaného cukru. Jediná necitrusová príchuť v Top 10 je Jahoda & Rebarbora. „Radler sa za tých 13 rokov stal veľmi populárnym nápojom. Práve spoločenský faktor a sloboda bez alkoholu sú najvýraznejším benefitom, ktorý ľudia vnímajú v súvislosti s radlermi. Okrem rôznych párty, grilovačiek či posedení s priateľmi, čo je podľa našich zistení najčastejšia príležitosť, kedy ľudia siahajú po radleroch, zákazníci často spomínajú aj prácu a obed s kolegami, keď si môžu vychutnať radler bez porušenia pracovnej disciplíny. Prirodzene, spotreba radlera je silne ovplyvnená sezónou a radler je považovaný za slnečný nápoj, ktorý dokáže uhasiť smäd a osviežiť v horúcich dňoch. Podľa toho budujeme aj naše portfólio z osviežujúcich príchutí,“ vysvetlila Radoslava Anguš, Senior Brand manažérka značky Zlatý Bažant zo spoločnosti HEINEKEN Slovensko a ešte dodala: „Pri tvorbe príchutí vychádzame z trendov, ktoré sledujeme naprieč kategóriami na Slovensku aj v zahraničí a opierame sa o to, čo nám hovoria naši spotrebitelia. Slováci radi objavujú nové chute a radi sa nechávajú prekvapiť. Najdôležitejšími faktormi pri výbere radlera sú chuť, kvalita a dostupnosť. Pri varení preto používame lokálne suroviny, slad z vlastnej sladovne a vodu zo studne v Hurbanove. Aktuálnym aj dlhodobým cieľom je zníženie obsahu cukru v nápojoch s dôrazom na zdravší a vyváženejší životný štýl“.

Radlery značky Zlatý Bažant si prešli rôznymi inováciami. Dnes sú čisto nealkoholické, majú 100 % prírodné zloženie bez umelých farbív, konzervantov a väčšina je aj bez gluténu. Za svoju jedinečnú chuť vďačia až 50 % podielu piva, čo je najviac spomedzi všetkých radlerov na slovenskom trhu.

Radler Zlatý bažant

Radlery sa skvelo dopĺňajú s jedlom

Spomedzi špecifických príležitostí sa radler najčastejšie konzumuje počas záhradných párty a stretnutí a spája sa tak s dobrým jedlom. Na základe prieskumu konzumenti a pivní experti vytvorili sedem základných chuťových kategórií: sladké a ovocné, ľahké sladové, chmeľové horké, intenzívne horké a aromatické, plné sladové, pšeničné a korenisté, pražené a čokoládové. Väčšina radlerov je v prvej kategórii – sladké a ovocné. Odborníčka na párovanie piva a jedla spoločnosti HEINEKEN Slovensko, Monika Kottmanová radí, ako ideálne skĺbiť tieto chute na dosiahnutie výnimočného zážitku: „Možno by ste nečakali, že pivo a jedlo sa dokážu tak skvelo dopĺňať, no práve radlery sú ideálne na párovanie vďaka rozmanitosti ich príchutí. Dajú sa kombinovať s čerstvými letnými šalátmi, ovocnými koláčmi a tortami, cestovinami, či dokonca s foie gras. Navyše sa môžu redukovať a získate z nich skvelé omáčky.“

V kampani sa značka spojila s inou slovenskou legendou – Petrom Saganom, ktorý opäť raz potvrdil svoj legendárny zmysel pre humor vo vtipných reklamných videách, kde brázdi slovenské jazerá na vodnom bicykli sprevádzaný ikonickou talianskou skladbou ako stelesnenie dokonalého slovenského osvieženia.

Aktuálna ponuka a novinky

V súčasnosti je v ponuke 10 rôznych príchutí Zlatý Bažant Radler 0,0 % a ako je už zvykom, aj toto leto prichádza značka s hravými inováciami, tentoraz sú inšpirované exotikou. K širokému portfóliu tak pribudli 2 nové príchute ananás a kokosová voda a tiež grapefruit s rozmarínom, ktoré určujú trendy na tento rok a predstavujú príjemné osvieženie do horúcich letných dní.

Exotická kombinácia ananásu a kokosovej vody vás prekvapí postupným vyfarbovaním chutí. Pri prvom dúšku pocítite najskôr horkosť piva, potom sladkosť ananásu a jemnosť kokosovej vody na záver. Navyše, Zlatý Bažant 0,00 % Ananás Kokosová voda, patrí do radu radlerov bez pridaného cukru. To znamená, že sladkosť, ktorú pocítite, pochádza výhradne len z ovocných štiav.

Nová citrusová príchuť – grapefruit s rozmarínom – vás prekvapí tým, ako spolu všetky chute dokonale ladia. Grep dodáva pivu sviežosť a rozmarín originálne a nečakané dochutenie. Zlatý Bažant Radler 0,0 % Grapefruit s Rozmarínom sa zaručene stane vašim parťákom aj počas tých najhorúcejších dní.

Všetky novinky sú už dostupné na pultoch obchodov aj vo vybraných HORECA prevádzkach.

Radler Zlatý bažant

Foto: Heineken Slovensko

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu