- Avon sa mení. Globálny gigant v oblasti kozmetiky štartuje novú kampaň značky: Watch Me Now.
- Podľa slov generálnej riaditeľky nový prístup reflektuje dnešnú spoločnosť Avon a jej cieľ meniť životy žien k lepšiemu.
- Nová identita značky bude predstavená celosvetovo na všetkých trhoch od septembra pri príležitosti 135. narodenín spoločnosti Avon.
Značka Avon predstavuje novú kampaň značky ‘Watch Me Now’, prostredníctvom ktorej vyzýva verejnosť, aby prehodnotila svoj pohľad na vnímanie ikonickej spoločnosti. Spoločnosť Avon, ktorá od svojho vzniku mení životy žien svojim odlišným prístupom ku kozmetike, teraz mení svoj prístup tak, aby lepšie reflektoval dnešný Avon – inovatívnu, odvážnu a inkluzívnu kozmetickú značku.
Kampaň ‘Watch Me Now’ odštartovaná v čase, keď Avon oslavuje svoje 135. narodeniny, je poklonou odkazu Avon ako spoločnosti zapálenej pre vec – prostredníctvom sily krásy prináša ľuďom príležitosť na zárobok podľa svojich individuálnych možností a angažuje sa v najrôznejších otázkach zahŕňajúcich aj problematiku domáceho násilia alebo rakoviny prsníka, to všetko už viac ako storočie. Oslavuje úspech podceňovaných a vyzdvihuje nečakané a podceňované aspekty značky Avon, jej ľudí, aktivizmus a výrobky, ktoré získali 750 patentov a 300 ocenení.
‘Watch Me Now’ kampaň prináša zmenu vizuálnej identity a po desaťročiach aj aktualizáciu loga Avon, rovnako odvážnejší a sebavedomejší tón v komunikácii, ktorý prehovorí miliónom kozmetických poradkýň a zákazníčok. Nové logo sa už objavilo na výrobkoch a brožúrach, a elementy pripomínajú tvar pôvodného loga Avon z 30. rokov minulého storočia, ktoré je doplnené farebným prechodom vychádzajúceho z kriviek ženskej tváre.
James Thompson, Head of Brand, Categories and Stores spoločnosti Avon, uvádza: „Značka Avon je veľmi známa a obľúbená, dopustili sme však, že začala byť trochu podceňovaná. Sme dynamická, odvážna, moderná a inkluzívna kozmetická spoločnosť; sme kvalitná značka, ktorá má čo ponúknuť; bojujeme za dôležité veci, napríklad v oblasti rodového násilia alebo rakoviny prsníka. Ponúkame flexibilnú možnosť zárobku už od čias, kedy ešte ženy nemali hlasovacie právo. Watch Me Now uvádza do života to najlepšie, čo značka vždy predstavovala a hrdo určuje jej novú pozíciu spôsobom, ktorý oslovuje jednotlivcov a dotýka sa kolektívnych záujmov.“
Angela Cretu, generálna riaditeľka Avon, uvádza: “Watch Me Now signalizuje začiatok novej éry Avonu. Avon uplatňuje odlišný prístup ku kozmetike 135 rokov a nemáme v pláne s tým prestať – naopak, stále v tom pokračujeme. Teraz zúročíme to, čo sme sa za posledných 135 rokov naučili o sile vzťahov a pridanej hodnote ľudskej komunikácie v predaji, a to za pomoci nových digitálnych nástrojov, ktoré umožňujú našim kozmetickým poradkyniam flexibilne zarábať prostredníctvom svojich sociálnych platforiem.“
„I naďalej pracujeme na inováciách a vývoji a investujeme do výskumu, vývoja výrobkov a do ľudí s cieľom zaistiť, aby krása bola demokratická a všetkým dostupná. Rovnako tak sa budeme i naďalej verejne angažovať v snahe o zmeny a pozitívne dopady v oblastiach, ktoré sa dotýkajú žien na celom svete. Rozdiel je v tom, že to odteraz robíme spôsobom, ktorý je relevantnejší, odvážnejší a sebavedomejší, to všetko v rámci stratégie rastu spoločnosti a Open Up Avon.“
S 5 miliónmi obchodných zástupkýň na viac ako 50 trhoch sveta Avon v posledných 12 mesiacoch zrýchľuje svoje inovácie a obchodné transformácie – a to prostredníctvom posilnenia digitálnych nástrojov a podpory pre obchodné zástupkyne, rovnako ako nových patentovaných výrobkov. Medzi najnovšie inovácie patrí výrobok ProtinolTM, ktorý pomáha nahradiť sedem rokov straty kolagénu v priebehu siedmich dní, alebo nová línia pleťovej kozmetiky Adapt, ktorá znižuje dopady hormonálnych zmien na stav pokožky.
Celosvetová kampaň ‘Watch Me Now’ odštartuje v septembri 2020 a na krátky film sa môžete pozrieť na avon.sk/watchmenow
——————————————————————————————————————–
Horúca NOVINKA v podobe ďalšej kampane!
Vedeli ste, že odteraz máte viac času na objednávanie z katalógu? Od jesene sa predlžuje kampaň z pôvodných troch týždňov rovno na celý mesiac. Celkovo nás bude čakať 12 skvelých kampaní za rok a vďaka tomu máte možnosť si dôkladne preštudovať katalóg plný noviniek a objednať si tak svoju dávku kozmetickej radosti. Budete mať viac času na konzultáciu a spoločné objednávanie s kamarátkou, kolegyňou či na splnenie prianí a potrieb vašich blízkych. Alebo pohodlne stihnete aj viac objednávok v jednej kampani. To najaktuálnejšie vždy nájdete na avon.sk alebo u vašej AVON Lady/AVON Gentlemana.
foto: AVON