Všetci sa nachádzame v situácii, kedy si viac ako inokedy uvedomujeme dôležitosť zdravia. Celý svet upiera pozornosť na boj s koronavírusom, nemali by sme však zabúdať, že aj tisícky ľudí najmä ženy zvádzajú ešte ďalšiu bitku, a to s rakovinou prsníka. Vďaka projektu AVON za zdravé prsia im môže podať pomocnú ruku každý z nás už teraz prostredníctvom kúpy niektorého zo symbolov boja za zdravé prsia.
V ponuke je ako každý rok dámske, pánske aj detské Tričko za zdravé prsia. Ich dizajn navrhla dvojica blogeriek A Cup of Style. Novinkou je multifunkčná šatka, ktorú je možné zakúpiť si samostatne a uviazať okolo vlasov, zápästia alebo pása. Dámske tričko je pohodlné a dá sa výborne kombinovať. Zaujímavým hravým detailom je netypický štýlový výstrih. Vďaka variabilnému zhotoveniu sa dá nosiť s prekríženým výstrihom vpredu či vzadu alebo vo väčšej veľkosti ako šaty. Ležérny voľný strih je navrhnutý tak, aby sadol každému typu postavy. Je tradične dostupné v dvoch veľkostiach – S/M a L/XL. Pánske tričko v dvoch veľkostiach – M/L a XL/XXL má elegantnú sivú farbu s veselým prúžkovaným vreckom. Detské tričko pre dievčatá aj chlapcov je zdobené nepravidelnými mentolovými prúžkami s bodkami. Všetky tričká sú vyrobené zo 100 % bavlny a zabalené v recyklovateľných obaloch.
Kúpou trička alebo šatky vyjadríte nielen svoju spolupatričnosť s onkologickými pacientkami, ale zároveň podporíte projekt Štartovacie balíčky pre bezvlásky občianskeho združenia Tak trocha inak. Jeho zakladateľkou a riaditeľkou je vyliečená onkologická pacientka Erika Mokrý. Vie aký je to pocit prísť o korunu krásy, preto pripravila pre pacientky balíček, ktorý im má pomôcť prekonať prvotné obavy a pripomenúť, že ženskosť pramení zvnútra. Obsahuje okrem odpovedí na najčastejšie otázky aj darček v podobe módnej šatky a AVON rúžu. Viac o možnostiach pomoci a podpory občianskeho združenia nájdete aj na www.taktrochainak.sk.
V boji za zdravé prsia neexistuje vy a oni, ale my. S tým sa stotožňujú nielen nové partnerské značky – Nutrend a Diva´s, ale aj ambasádorky výrobcu funkčných nápojov, ktoré sa stali na tento rok tvárami kampane AVON za zdravé prsia. Tatiana Žideková, Lucia Mokráňová a Simona Kozerawski sú známe svojim zdravým životným štýlom. Je pre nich prirodzené šíriť osvetu v oblasti rakoviny prsníka. Aj znenie hesla kampane – Spolu sme silnejší, nám napovedá, aké je dôležité si vzájomne pomáhať a obzvlášť v ťažkých životných skúškach.
„Misiou značky Diva’s je podporovať ženy – ženy bez rozdielu veku, výšky, váhy, či životnej fázy, v ktorej sa aktuálne nachádzajú. Diva‘s vie, že každá žena je dokonalá presne taká aká je, lebo dokonalosť vychádza z jej vnútra – ALL YOU NEED IS INSIDE. Je jej oporou na ceste životom, odmeňuje a motivuje. Zároveň poskytuje potrebnú podporu v podobe vitamínov, minerálov, antioxidantov a ďalších dôležitých látok, ktoré si vyberá z portfólia funkčných nápojov #podlazelanehoucinku. Spojenie s projektom AVON za zdravé prsia tak jednoducho dáva zmysel po všetkých stránkach – SPOLU SME SILNEJŠÍ!“ uvádza Lucia Tarnóczy, CEO značky Diva’s for Women.
„Spoločnosť NUTREND je už dlhoročným partnerom AVON Pochodu v Českej republike a sme na to veľmi hrdí. Je nám cťou, že môžeme byť tento rok prvýkrát súčasťou výnimočnej akcie na Slovensku. Tešíme sa, že si slovenskí zákazníci budú môcť kúpiť naše skvelé produkty, ktoré nielen chutia, ale v tomto prípade aj pomáhajú šíriť povedomie o boji s touto zákernou chorobou. Aj my tak chceme vyjadriť spolupatričnosť všetkým ženám, ktoré s týmto ochorením bojujú a dodať im silu,“ dodáva Martina Zedníková, marketingová riaditeľka NUTREND. Na slovenský trh uvádza tiež limitovanú edíciu pramenitej vody NARTES s motívom ružovej stužky a proteínovú tyčinku BE SLIM.