TRADIČNÁ PIVNÁ KOZMETIKA MANUFAKTURA V NOVOM

0
2320

Pivná kozmetika je najznámejšou radou tradičnej českej značky MANUFAKTURA. Koncept originálnej ucelenej kolekcie, založenej na priaznivých účinkoch nášho národného zlatistého nápoja, uviedla na trh ako prvá už v roku 2007. Od 1. júla 2019 túto svoju, dnes už legendárnu radu predstavuje v novom dizajne, v upravenej skladbe produktov a s vylepšeným zložením v súlade s aktuálnymi kozmetickými trendmi. „V záujme stálych zákazníkov sme čo najviac rešpektovali pôvodné osvedčené receptúry a nadviazali na ne s ohľadom na filozofiu značky. Vybrané produkty sme obohatili o nové ingrediencie a využili sme nových možností šetrnejších konzervácii. Na základe priania našich vegánskych zákazníkov sme z receptúr odstránili lanolín a nahradili ho rastlinnými ingredienciami., zhŕňa základné zmeny v zložení vedúci vývoja Ing. Eva Horčíková.

Výraznej premeny sa dočkal dizajn celej rady. „Dôležitým cieľom grafického poňatia bolo za pomoci historizujúceho písomného fontu a dekoratívnych ornamentov poukázať na históriu pivovarníctva v našej krajine a obsah poctivého piva s tradíciou od 19. storočia“, odhaľuje pozadie dizajnovej tvorby kreatívna riaditeľka Bára Čechová. Za dizajnom stojí dvorný grafik značky Pavel Winter, ktorý pri tvorbe tradične využil originálnych kresieb výtvarníčky Kamily Skopovej, ktorá je spojená s Manufakturou už mnoho rokov.

Naopak nezmenenou samozrejmosťou zostal akcent na dnes toľko dôležitý prvok ekológie a udržateľnosti. Aj v novom poňatí pivnej kozmetiky tak MANUFAKTURA jednoznačne preferuje lokálne suroviny, zachováva tradičnú výrobu v pražských Čakoviciach a dôsledne sa zamýšľa nad problematikou obalov. Takmer všetok obalový materiál spojený s pivnou kozmetikou preto pochádza z Českej republiky: originálne PET fľaštičky, s využitím 25% obsahu recyklovaného PETu sa vyrába v južných Čechách, papierové krabičky sa tlačia v Opave a Kladne, tuby sa vyrábajú na južnej Morave.

PREČO VLASTNE SPOJENIE PIVA A KOZMETIKY? alebo TEKUTÉ ZLATO PRE KRÁSNE VLASY …
Pre Manufakturu je typická orientácia na českú prírodu, tradíciu a históriu. „Radi využívame lokálne prírodné ingrediencie typické pre našu krajinu a inšpirujeme sa osvedčenými radami našich babičiek a múdrosťami zo starých kníh a herbárov. Vytvoriť kozmetiku založenú na priaznivých účinkoch chmeľu a českého piva sa nám teda priamo ponúkalo „, hovorí kreatívna riaditeľka Bára Čechová.
Že sa pivo pýši blahodarnými účinkami, sa vedelo už v staroveku, kedy zázračné pivné kúpele využívali ženy pri svojich skrášľujúcich rituáloch pre hodvábnu pokožku a jednotný tón pleti. O pôsobení piva na krásu a vitalitu vedeli svoje aj naše babičky, ktoré zlatistý nápoj používali pre oslnivé lesklé vlasy a pripravovali z neho regeneračné pivné kúpele proti suchej koži.
Pivo je bohatým zdrojom vitamínov skupiny B, stopových prvkov a minerálov. Napomáha regenerácii a upokojeniu, prispieva k omladeniu pokožky, zmierňuje lámavosť vlasov, spevňuje ich a navracia im prirodzený lesk. Dá sa preto nazvať „tekutým zlatom pre krásne vlasy“. 

PRVOTRIEDNE PRODUKTY MÔŽU VZNIKAŤ IBA Z PRVOTRIEDNYCH SUROVÍN alebo HĽADÁ SA TO NAJLEPŠIE PIVO PRE NAŠU KOZMETIKU …
Kvalita a príbeh surovín používaných v kozmetike sú pre Manufakturu mimoriadne dôležité. „Aby sme v dnešnej dobe „europív“ zaručili našej pivnej kozmetike tú pravú surovinu, venovali sme pred časom celý rok hľadaniu toho najlepšieho českého piva pre našu kozmetiku. Takého, ktoré bude uvarené poctivo, tradičnými metódami, z českých surovín a ktoré dodá našej kozmetike vysoký obsah aktívnych látok. Takého, ktoré za sebou bude mať príbeh a bude vyrábané s láskou a úctou k tradíciám – rovnako ako naša kozmetika“, vysvetľuje Bára Čechová.



Po náročnom pátraní, na ktorého čele stál samotný autor receptúry legendárneho pivného šampónu – RNDr. Josef Novák a dlhodobom testovaní vo vývojovom oddelení v Manufakture nakoniec zvolili výnimočné „skutočné pivo“ Ferdinand – svetlý ležiak 11 ° Max. Pivo varené pôvodnými, viac ako 120 rokov nezmenenými postupmi z prvotriednych českých surovín zabezpečujúcich jeho unikátnu kvalitu. Benešovské „skutočné pivo“ Ferdinand je tak nielen skvelým nápojom s mimoriadne lahodnou chuťou pre našu kozmetiku.

IKONICKÉ PRODUKT & ŠAMPÓN SNOV
Ikonickým produktom pivnej kozmetickej rady sa stal legendárny pivný šampón, ktorý od roku 2007, potešil už viac ako milión spokojných zákazníkov. Revitalizuje, regeneruje, hydratuje a spevňuje vlasy, zvyšuje lesk, ľahko tuží, dodáva objem a prepožičiava vlasom nádhernú vôňu. „Ide skutočne o absolútny bestseller. Na prípravu tohto šampónu ročne spotrebujeme takmer 20 000 litrov piva a jeho výroba u nás v pražských Čakoviciach prebieha takmer neustále „, dodáva generálny riaditeľ Ing. Tomáš Kratochvíl. Teraz tento preslávený výrobok MANUFAKTURA predstavuje v novej vylepšenej verzii a dopĺňa ho o unikátnu novinku v oblasti vlasovej starostlivosti: ŠAMPÓN SNOV. Ten je založený na jedinečnej receptúre, kombinujúcej stovkami rokov osvedčené prírodné ingrediencie s najnovšími kozmetickými trendmi. 

ZÁVEROM …
Od nového poňatia jednej zo svojich najdôležitejších radov si Manufaktura sľubuje zachovanie priazne súčasných domácich zákazníkov, stálu obľubu medzi zahraničnými turistami aj rozšírenie portfólia o ďalších spokojných zákazníkov. Za veľmi dôležité táto značka považuje „nestrácať dych“, držať krok s aktuálnymi kozmetickými trendmi a vedeckými poznatkami, prinášať nové nápady a inšpirácie. Zároveň však chce aj naďalej stavať predovšetkým na prírode a tradíciách, vážiť si stálych zákazníkov a neochudobňovať ich o ich obľúbené, roky používané produkty, len z dôvodu tlaku spoločnosti na časté inovácie. 

foto: Manufaktura

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu