Poznáme víťazov súťaže Zlatý klinec. Najviac ocenení si odniesol Heineken Slovensko

0
973

Súťaž kreatívnych prác Zlatý klinec 2020 spoznala v piatok svojich víťazov. Najviac ocenení si odniesla spoločnosť HEINEKEN Slovensko a najúspešnejšou značkou v jej portfóliu je Zlatý Bažant. Zoznam ocenených pivných značiek dopĺňa Corgoň, ktorému porota udelila cenu za redizajn. 

Vzhľadom na súčasnú situáciu poznačenú pandémiou sa Zlatý klinec 2020 konal za prísnych bezpečnostných opatrení a organizátori museli vyhlásiť víťazov najkreatívnejších prác na Slovensku cez online vysielanie. Odborná porota zložená z marketingových expertov tento rok hodnotila takmer 300 prihlásených prác, z ktorých sa dostalo 140 na shortlisty. Najviac ocenení počas večera získala spoločnosť HEINEKEN Slovensko, ktorá bodovala najmä s kampaňami vlajkovej lode jej portfólia – značky Zlatý Bažant.

„Je pre mňa obrovským potešením vidieť, že zo všetkých shortlistových prác, patrilo až 18 z nich našim značkám a aktivitám,“ povedal Ronald Lupták, marketingový riaditeľ lídra na slovenskom pivnom trhu. Medzi prácami, ktoré porota posunula do užšieho výberu, dominovala značka Zlatý Bažant ´73 s chytľavým Hitom roku ´73. Kampaň z dielne agentúry MADE BY VACULIK, ktorá zaujala špeciálne upravenou verziou piesne Rasputin od skupiny Boney M., si odniesla až päť klincov. Odborná porota ocenila aj zmeny designu značiek Zlatý Bažant a Corgoň, kampane Zlatý Bažant Hurban Legend a Bedeker ´73, ale tiež kreatívne práce pre značku Krušovice. 

HEINEKEN Slovensko premenil celkovo 18 shortlistov na 10 ocenení. „Gratulujem celému marketingovému tímu k fantastickému úspechu, z ktorého sa všetci veľmi tešíme. Je to výsledok svedomitej práce a spolupráce mnohých oddelení, ako aj nášho snaženia byť inovatívnou spoločnosťou, ktorá  posúva svojim zákazníkom nové zážitky,“ netajil radosť Ronald Lupták a zároveň poďakoval všetkým tímom, ktoré na kreativite ocenených prác participovali. „Veľká vďaka patrí agentúre MADE BY VACULIK, s ktorou spolupracujeme na značke Zlatý Bažant len od tohto roka. Začali naozaj famózne, čoho výsledkom sú tieto ocenenia a tešíme sa už na ďalšie spoločné projekty. Za výborne odvedenú prácu ďakujeme aj predchádzajúcej agentúre Wiktor Leo Burnett. V neposlednom rade si rovnako vážime prínos a skvelú prácu kreatívneho štúdia GunPowder, ktorá stojí za redizajnom našich značiek. Som rád, že môžeme robiť s takými profesionálnymi tímami a prinášať výborné výsledky.“

Zoznam ocenených prác HEINEKEN Slovensko:

Kategória Audio: Zlatý Bažant ´73/MADE BY VACULIK – Zlatý Klinec

Kategória Design: Redesign značky Corgoň/GunPowder – Bronzový Klinec

Kategória Design: Redesign značky Zlatý Bažant/GunPowder – Strieborný Klinec

Kategória Design: Bedeker ´73/Wiktor Leo Burnett – Bronzový Klinec

Kategória Digital: Bedeker ´73/Wiktor Leo Burnett – Bronzový Klinec

Kategória Craft: Zlatý Bažant ´73/MADE BY VACULIK – Bronzový Klinec a Zlatý Klinec

Kategória Film: Zlatý Bažant ´73/MADE BY VACULIK – Strieborný Klinec a Zlatý Klinec

Kategória Kampaň: Zlatý Bažant Hurban Legend/Wiktor Leo Burnett – Bronzový Klinec

foto: Linda Kisková Bohušová

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu