Kozmetický priemysel sa stal notoricky známym nielen pre svoju schopnosť napĺňať všeobecne vnímané štandardy krásy, ale aj pre to, že podáva svedectvo o veku, odtieňoch pleti, pohlaví a sexuálnej orientácii. Švédska beauty-tech značka FOREO začína osvetovú kampaň s názvom „Be YOUnique„, ktorá nabáda každého, aby sa stal svojím nesmierne úžasným „ja“ a bol spolutvorcom nového obrazu krásy, ktoré má len jedno kritérium – YOUniqueness!
Pred takmer desiatimi rokmi našiel vizionár v oblasti inovatívnych technológií a zakladateľ priekopníckych produktov FOREO, podnikateľ Filip Sedic, inšpiráciu v statočnosti, odvahe a autenticite jedného muža – a o jednu pieseň kapely Queen neskôr sa zrodilo FOREO.
„Názov FOREO je v skutočnosti odvodeninou z „FOR EveryOne“. Nášho zakladateľa ale tiež inšpiroval text piesne „Heaven for Everyone“ od legendárnej kapely Queen. Zároveň ho inšpirovala energia, genialita a neuveriteľne podmanivá osobnosť Freddieho Mercuryho. Text tohto majstrovského diela od kapely Queen sa čoskoro stal našou misiou. FOREO strháva nálepky a nabáda ľudí, aby nestrácali odvahu byť sami sebou a vnímali svoju jedinečnú stopu v našom krásnom svete,“ vysvetľuje CEO značky FOREO Boris Trupcevic.
Značka FOREO je hrdá na svoju globálnu rodinu, aj ich rozdiely, a chceli by inšpirovať aj ostatných, aby boli hrdí na to, odkiaľ pochádzajú, pretože by svet mohol byť nebom pre každého. Nakoniec to potvrdzujú aj viaceré výskumy .
Tie ukazujú, že 71 % žien by uvítalo, keby médiá zobrazovali ženy rôzneho fyzického vzhľadu, veku, rasy, tvaru či veľkosti. Pričom až 41 % mužov cíti zas emočný tlak. Dáta tiež ukazujú, že 83 % žien tvrdí, aké je úžasné byť sama sebou, a že každá z nás je krásna. Na základe týchto zistení, FOREO uvádza dlhodobú platformu oslavujúcu rozdiely a jedinečnosť každého druhu, všetkých statočných, rozmanitých a odvážnych jedincov, ktorí sa postavili za to, v čo veria, a stali sa krásnymi ľuďmi FOREO – bez ohľadu na rasu, vek alebo pohlavie a úplne bez obmedzení. Je povzbudivé, že nebo je naozaj pre každého!
„Byť človekom znamená inklúziu, rozdielnosť a zároveň ide o oslavu našich kultúr a identít. Freddie Mercury zaujal srdcia miliónov fanúšikov svojou jedinečnou osobnosťou, čestnosťou a nekomfortným životným štýlom. Pred časom spojila táto ikona ľudí po celom svete, či už popových nadšencov a hard rockerov alebo LGBT komunitu a umelcov všetkého druhu. Freddie bol skutočnou legendou a vo FOREO ho budeme na našej misii šírenia lásky a sebaprijatia prostredníctvom YOUniqueness naďalej ctiť. Pretože „the show must go on!“ hovorí Trupcevic.
foto: Zdroj fotografie: Vogue.co.uk, značka FOREO nevlastní autorské právo k tejto fotografii, všetky práva sú vyhradené vlastníkom autorských práv.