Costa Coffee konečne aj na Slovensku

Spoločnosť Lagardere Travel Retail vstupuje so značkou Costa Coffee na slovenský trh a svoju prvú kaviareň otvorila pred pár dňami v Bratislave. Zároveň v roku 2018 bolo v Českej republike otvorených 6 nových kaviarní Costa Coffee na celkový počet 50 kaviarní. V Bratislave sa pre milovníkov kvalitnej kávy otvorila historicky prvá pobočka britského reťazca Costa Coffee v obchodnom centre Aupark. V bratislavskej kaviarni sa zákazníci môžu tešiť na uvítaciu ponuku a ochutnávku káv, ktorú si vychutnávajú milovníci čierneho moku už v 33 krajinách sveta.

„Prvá pobočka na Slovensku je pilotným projektom. Už teraz sa ale porozhliadame po ďalších vhodných priestoroch a možnostiach rozšírenia spolupráce na slovenskom trhu, ktorý sa k expanzii zdá byť ideálny,“ hovorí Eva Kulhánková, marketingová manažérka Costa Coffee.

Príchod svetového kaviarenského reťazca na slovenský trh bude sprevádzať reklamnú kampaň v rádiu, na sociálnych sieťach a PR aktivity. Nová kaviareň v bratislavskom Auparku sa dočkala aj veľkolepého otvorenia za účasti slovenských celebrít, blogerov, novinárov a ďalších osobností, ktorí vyskúšali zručné ruky vyškolených baristov ako prví. Slovenským zákazníkom spoločnosť prináša ten istý sortiment, ktorý je v Česku, ako aj Anglicku. „Čo je v Česku, si teraz môžete zakúpiť aj v bratislavskej pobočke. V priebehu času budeme plánovať aj lokálne veci, viac zamerané na potreby slovenského zákazníka a jeho špeciálne požiadavky. Costa Coffee si zakladá na starostlivej príprave kávy. Máme všetky kávovary umiestnené tak, aby ľudia videli, čo robí barista. Kávu pripravuje ručne, nastavuje mlynček, dáva kávu do kávovaru či šľahá mlieko. Má na starosti celý proces od namletia kávy, až po výdaj zákazníkovi,“ hovorí Aleš Fránek, riaditeľ Costa Coffee Česko a Slovensko.

Zatiaľ čo na Slovensku pôjde o otvorenie vôbec prvej kaviarne reťazca Costa Coffee, v Českej republike sme vykročili k šiestej desiatke týchto pobočiek. Všetky nové alebo zrekonštruované kaviarne budú už v dizajne Atlas. Ide o najnovší koncept, ktorý svojim vybavením v kombinácii dreva a kovu, konštrukčnými prvkami, grafikou a farebným ladením červenej, modrej a oranžovej evokujú tradičné londýnske útulné kaviarne. „Môže sa zdať, že kaviarenský trh je v českej republike nasýtený, ale opak je pravdou. Dopyt po kvalitnej káve u nás stále rastie. Nebránime sa ďalším možnostiam a zaujímavým lokalitám, kde môžeme otvoriť nové pobočky. Každoročne si dávame cieľ okolo 5 novo otvorených kaviarní,“ zhrnula marketingová manažérka Costa Coffee.

zdroj@Costa Coffee

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu