Ikonická značka Campari, symbol vášne a kreativity, pokračuje vo svojej bohatej histórii s filmovými legendami a rovnako ako v Cannes či v Karlových Varoch sa teraz po prvýkrát stala oficiálnym nápojom prvého ročníka festivalu June Film Fest v Trnave. 

Značka Campari vstúpila na strieborné plátno v 20. a 30. rokoch 20. storočia, keď Davide Campari najal niekoľko veľkých hviezd z filmu, divadla, kabaretov a slávnych spevákov. Postupne vznikali ikonické reklamné kampane spojené s umením. Vzťah medzi Campari a kinematografiou pretrváva dodnes, pričom spolupracuje s legendárnymi osobnosťami, ako sú Federico Fellini a Paolo Sorrentino, ako aj s mladými začínajúcimi umelcami. Prináša nové príbehy plné vášne, vzrušenia, dobrodružstva a tajomstva, či už v sérii jedinečných krátkych filmov Red Diaries alebo v projekte Fellini Forward, ktorý spája svet ľudí a umelej inteligencie. V roku 2022 sa stala oficiálnym partnerom filmového festivalu v Cannes. Na 75. ročník festivalu priniesla nielen svoju „červenú vášeň“, ale jej Campari Lounge bol aj ústredným miestom stretnutí umelcov, médií a celebrít.  „Od svojho vzniku v 19. storočí má značka Campari vo svojej DNA kreativitu a hľadanie nových foriem spolupráce. Spojenie s filmovým festivalom v Trnave  je ďalším logickým krokom a pokračovaním partnerstva Campari s významnými filmovými festivalmi v Cannes, New Yorku, švajčiarskom Locarne a Karlových Varoch,“ uviedla Lea Turzíková, brand managerka ULTRA PREMIUM BRANDS, lokálneho distribútora značky Campari v CZ & SK.  

Štýlový BAR CAMPARI bol hosťom k dispozícii každý večer v Malom Berlíne. Návštevníci od 6. do 8. júna 2024 zažívali po 22. hodine nezabudnuteľné JuFF  Campari Night

Z histórie značky Campari

V roku 1860 vytvoril Gaspare Campari v malej talianskej dedinke Novara úplne nový nápoj s nezameniteľnou horkou chuťou a tajným receptom. O sedem rokov neskôr otvoril v centre Milána podnik s názvom Caffé Campari a červený aperitív sa čoskoro stal neodmysliteľnou súčasťou milánskych spoločenských podujatí. 1. októbra 1904 potom Gaspareho syn Davide Campari otvoril v Sesto San Giovanni svoj prvý výrobný závod. Vďaka medzinárodnému železničnému spojeniu sa značka čoskoro dostala bližšie k medzinárodnej klientele. Davide Campari bol rovnako ako jeho otec pokrokovým vizionárom a staral sa o propagáciu značky Campari, ktorej sláva rýchlo rástla. Dnes sa Campari vyváža do viac ako 190 krajín. 

Campari je tradičnou kultúrnou ikonou, ktorá dlhodobo spolupracuje s rôznymi umelcami. V 20. až 40. rokoch 20. storočia sa na formovaní značky podieľali aj najvýznamnejší umelci tej doby, ako napríklad Ugo Mochi, Hohenstein, Dudovich a Leonetto Cappiello, ktorý vytvoril slávnu grafiku Spiritello zobrazujúcu škriatka vystupujúceho z pomarančovej kôry. Neskôr sa k umelcom pridali aj spisovatelia, režiséri, fotografi, herci a herečky. V roku 2010 bola pri príležitosti 150. výročia otvorená galéria Campari, dynamické, multimediálne a interaktívne miesto, kde je história značky vyjadrená prostredníctvom moderného a súčasného umenia. 

??????????????

Campari je nielen neoddeliteľnou súčasťou svetovej barovej scény, ktorá tvorí základ mnohých legendárnych koktailov pre svoju všestrannosť, ale je aj stelesnením elegancie a skutočným kultúrnym fenoménom. Je neodmysliteľne spojené s autentickým momentom aperitiva. Talianske aperitivo nie je len malé občerstvenie ako súčasť podávaných nápojov na čele s Campari Spritz, ale predovšetkým uvoľnená atmosféra a radosť zo spoločenského stretnutia podporená skvelým nápojom. Horká chuť, alkohol, vplyv bubliniek a obsah cukru v nápoji sú dôležité faktory, ktoré ovplyvňujú správnu chuť do jedla a predstavujú tak prvý krok k skutočnému pôžitku. 

Foto: June Film Fest

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu