Nasledovania hodný krok: jabĺčko zdarma každému dieťaťu na Medzinárodný deň detí

0
216
deň detí Lidl
???????????????????????????????????????????

Obľúbený diskont sa snaží správať zodpovedne. Preto aj tento rok na sviatok najmenších pripravil pre každé dieťa počas nedele 1. júna malú pozornosť – zdravé jabĺčko.

Zdravie detí na prvom mieste

Najmenší obyvatelia našej planéty majú tú najväčšiu moc meniť jej budúcnosť. Medzinárodný deň detí dospelým pripomína nielen dôležitosť detskej radosti, ale aj potrebu venovať pozornosť problémom, ktorým mnohé deti vo svete čelia.

Spoločenská zodpovednosť je pre Lidl nesmierne dôležitá. Kladie veľký dôraz na zlepšovanie stravovacích návykov detí, pretože spôsob, akým sa človek stravuje v detstve a mladosti, udáva smer životospráve v dospelosti. Lidl, ako diskont s potravinami, chce pozitívne ovplyvňovať ľudí. Podporuje svojich zákazníkov v zdravom životnom štýle a vedie ich k tomu, aby správne stravovacie návyky odovzdávali aj svojim deťom.

Platí to aj pri príležitosti osláv Medzinárodného dňa detí. „Vzdelávanie o zdravom stravovaní je pre našu spoločnosť prvoradé. Aj preto si budú môcť opätovne všetky deti v nedeľu 1. júna v predajniach po celom Slovensku zobrať jabĺčko, chutný symbol vitality a zdravia,“ povedal Tomáš Bezák, vedúci úseku Corporate Affairs Lidl Slovenská republika. Sviatkom detí podporuje reťazec zdravý životný štýl a zodpovedné stravovanie. Vlani tak rozdal vo svojich predajniach počas MDD skoro 7 ton jabĺk. Tento rok ich má ešte viac. Šťavnatá odmena je pripravená naozaj pre každého jedného malého zákazníka.

deň detí Lidl

Zodpovedný výber sortimentu

Lidl sa dlhodobo venuje osvete v oblasti výživy a dbá na zodpovedný výber sortimentu, najmä pre najmenších. Svedčí o tom aj záväzok z roku 2018, keď si obchodný reťazec stanovil cieľ znížiť množstvo pridaného cukru a soli vo výrobkoch vlastných značiek v priemere o pätinu. Prioritne sa pritom zameriava na produkty, ktoré konzumujú deti. Ako jeden z mála sa môže tiež pýšiť projektom s fokusom na obmedzenie detskej reklamy. Ide o inovatívny prístup k zlepšeniu zdravia detí redukovaním a redefinovaním reklamy spojenej s nezdravými potravinami zameranej na deti, vrátane zmeny obalov.  „V Lidli nepoľavujeme a svoje záväzky plníme. Jedným z nich je práve predaj potravín so vzhľadom atraktívnym pre deti vlastnej značky iba v prípade, že spĺňajú kritéria organizácie WHO pre zdravé potraviny. Zákazníci tak u nás postupne nenájdu potravinový sortiment s obalmi, na ktorých by boli vyobrazované deťom známe postavičky, zvieratká či všeobecne obaly oslovujúce deti svojou grafikou. Rovnako sa snažíme do letákov zaraďovať častejšie tipy a odporúčania pre rodičov ako na zdravé desiate alebo alternatívne odmeny pre deti v podobe ovocia. Do popredia sa snažíme neustále posúvať čerstvosť, kvalitu a kladieme dôraz na zdravú výživu, a to nielen u detí,“ doplnil Bezák.

Pripravila: Katarína Winklerová
Foto: Lidl

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu