Moscato de Luxe od Soare Sekt Slovakia, s.r.o. víťazom jubilejnej desiatej slovenskej Voľby spotrebiteľov 2021

0
224

Spoločnosť Soare Sekt Slovakia, s.r.o. so svojou radou šumivých vín Moscato de Luxe získala víťazstvo ako Najlepšia novinka zvolená spotrebiteľmi v kategórii Šumivé vínne nápoje. Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka už desať rokov oceňuje inovácie na slovenskom trhu.

O titul Najlepšia novinka sa tento rok uchádzalo rekordných 137 nových inovovaných výrobkov. Tie súťažili o priazeň spotrebiteľov v 45 kategóriách. Produktová rada Moscato de Luxe sa o priazeň spotrebiteľov uchádzala v dvoch osviežujúcich príchutiach – Fragola a Peach Bellini.

„Sme nesmierne radi, že sa nám darí držať vysoký štandard našich produktov a prichádzať každoročne s novinkami, ktoré oceňujú naši slovenskí spotrebitelia,” hovorí riaditeľ spoločnosti Michal Šuša. 

„Zároveň je to pre nás záväzok do ďalších rokov. Získali sme toto ocenenie už predminulý rok s Ríbezľovým a Višňovým vínom Náš Sad, vlani uspela naše Dino edícia detských bubliniek Robby Bubble. Verím, že aj v roku 2022 uspejeme s novinkami, ktoré už teraz pripravujeme,“ dodal riaditeľ pre tradičný trh Maroš Puškár. 

Dve tisíc slovenských spotrebiteľov rozhodlo o výsledku 

Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky exkluzívneho výskumu, ktorý tento rok uskutočnila agentúra Nielsen. Dotazovanie prebehlo na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov a cieľom bolo zistiť, ktorý z výrobkov v každej kategórii by si spotrebitelia zakúpili, ak by medzi nimi vyberali v obchode a mohli si odniesť iba jeden z nich. V kategórii Vínne šumivé nápoje vybrali za víťaza produkty z rady Moscato de Luxe. V každej kategórii súťažili minimálne tri konkurenčné produkty a pri výbere respondentov boli zohľadnené rôzne atribúty.

Ďalšiu podporu pripravuje organizátor v spolupráci s mediálnymi partnermi programu. Reklamné kampane na podporu víťazných noviniek budú bežať v časopisoch a v nákupných reťazcoch. Novinkou podpory pre víťazov bude citylightová kampaň v nákupných centrách a outdoorová kampaň na podporu víťazných produktov, ktorá sa uskutoční v rámci celého Slovenska.

Vďaka tomuto oceneniu odštartuje rozsiahla podpora víťaznej novinky. Pri propagácii budeme po dobu jedného roka používať logo Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2021, a to tak na ich obaloch, ako aj v marketingových kampaniach,“ deklaruje brand manažérka Barbara Kozielová.

foto: Soare Sekt Slovakia

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu