Spontánne, uvoľnene a v kruhu priateľov, to je recept na pravé talianske dolce vita. Základnou ingredienciou a správnym začiatkom spoločných osláv je aperitív – tradičný úvod k popoludňajším a večerným stretnutiam. Talianska značka vermútov Martini teraz predstavuje nový rad nealkoholických aperitívov: kvetinový Floreale a ovocný Vibrante. S týmito nápojmi si môžete vychutnať esenciu talianskeho dolce vita kedykoľvek počas dňa – pretože na Martini je vždy čas!
Talianska tradícia
Rovnako ako všetky produkty značky, aj nealkoholické Martini Floreale a Vibrante sa pýšia talianskym pôvodom. Piemont, oblasť na úpätí hôr je miestom, kde sa vyrábajú prvotriedne produkty Martini. Región je preslávený svojimi vinicami na slnečných svahoch, malebnými výhľadmi a jedinečnými chuťami. Základom nového nealkoholického radu Martini sú vysokokvalitné talianske biele vína, ktoré sa používajú pri výrobe klasických vermútov. V neskoršej fáze výroby je alkohol jemne odstránený pomocou vákuovej destilácie a následne je vermút infúzovaný bylinnými extraktmi. To zaisťuje, že chute Floreale a Vibrante si zachovávajú jedinečný charakter Martini, najvyššiu kvalitu ingrediencií a nádych pravej talianskej radosti zo života.
Výnimočné duo
Nové nealkoholické aperitívy sú infúzované talianskym štýlom, obohatené tónmi bylín a sviežosťou ovocia. Tvorcovia nového radu si kládli za cieľ zachovať najvyššiu kvalitu produktu Martini v nealkoholickej verzii bez toho, aby pristúpili na kompromisy v chuti. Môžete teda s istotou očakávať prémiovú úroveň, rafinované originálne receptúry Martini a vynikajúcu, jedinečnú chuť, ktorá je charakteristická pre značku už takmer 160 rokov. Výsledkom sú dva výnimočné drinky. Martini Floreale je osviežujúci ľahký a kvetinový aperitív s nádychom paliny a rímskeho harmančeka z Pancalieri. Na druhej strane Martini Vibrante poteší milovníkov osviežujúcich a ovocných chutí s vyváženým aperitívom s nádychom talianskeho bergamotu a pomaranča. Oba produkty neobsahujú žiadne umelé prísady či príchute a ani lepok.
Poularita trendu Low & No
Fyzická aktivita a starostlivosť o zdravie sú najčastejšie spomínané dôvody, prečo spotrebitelia volia produkty s nulovým obsahom alkoholu. Avšak neznamená to, že sa vzdávajú aj spoločenských stretnutí. Práve naopak! Očakávajú produktové ponuky, ktoré zodpovedajú ich životnému štýlu, aby mohli spoločne oslavovať dôležité okamihy s blízkymi. „Dôležitým faktorom popularity trendu Low & No je zdieľaná oslava. Nealkoholické ponuky umožňujú spotrebiteľom aktívne sa zúčastňovať stretnutí, na ktorých sa bežne konzumuje alkohol. Preto sme vytvorili nealkoholické produkty Martini určené pre všetkých, ktorí z rôznych dôvodov chcú obmedziť konzumáciu alkoholu, ale stále si užívať okamihy v spoločnosti a vynikajúcu chuť svojho obľúbeného drinku,“ vysvetľuje Aleksandra Jakubowiak, marketingová manažérka Martini.
Podľa správy IWSR vzrastie trh s nealkoholickými produktmi do roku 2024 o 34 %. Rast tejto kategórie je spojený so záujmom spotrebiteľov o zníženie konzumácie alkoholu bez toho, aby sa nutne úplne vzdali jeho konzumácie. Podľa správy o trendoch koktailov za rok 2022 od MARTINI & ROSSI, Bacardi Limited, až 58 % spotrebiteľov po celom svete uviedlo, že pije viac nealkoholických a nízkoalkoholických koktailov v porovnaní s predchádzajúcim rokom.
Pripravili: Kamila Márföldy a Tomáš Kočí
Foto: Martini