Slovak Parcel Service doručil vlani rekordný počet balíkov

0
249

Viac ako 20 miliónov balíkov doručili v minulom roku kuriéri Slovak Parcel Service. Pre najväčšiu a najstaršiu kuriérsku spoločnosť na Slovensku to predstavuje najvyšší počet v rámci jej tridsaťročnej existencie. Medziročne objem doručených balíkov výrazne narastá, čo súvisí najmä so zmenou spotrebiteľského správania, nakupovaním na internete a situáciou týkajúcou sa protipandemických opatrení kvôli COVID-19. 

„Máme za sebou náročný, ale mimoriadne úspešný rok. Vďaka investíciám do triediacich liniek, modernizácii doručovacích stredísk a rozvoju odberných miest sa nám podarilo doručiť historicky najväčší počet balíkov od roku 1992. Slovak Parcel Service je dominantným hráčom na kuriérskom trhu a 20 miliónov doručených balíkov v minulom roku to iba potvrdzuje,“ hovorí Ján Ťurek, konateľ Slovak Parcel Service.

Pomohli investície aj AlzaBoxy

Najmä pred Vianocami bola situácia kritická. Pre kuriérsku spoločnosť Slovak Parcel Service však bola dôležitým medzníkom exkluzívna spolupráca s Alzou, ktorá kuriérom umožňuje doručovať balíky aj do AlzaBoxov. Vďaka tomu sa zvýšil počet odberných miest na vyše 900 vrátane vlastných Parcel Shopov.

„Rozvoj odberných miest bol našou prioritou. V týchto miestach registrujeme rastúci trend a veľký záujem o ich využívanie,“ vysvetľuje Ťurek a dodáva, že cieľom je poskytnúť zákazníkom aj prevádzkovateľom internetových obchodov komplexné doručovacie služby.

Výrazným technologickým míľnikom posledného obdobia bola sedemmiliónová investícia do automatizovaných liniek v hlavnom depe v Ivanke pri Dunaji a v Žiline. Okrem toho spoločnosť Slovak Parcel Service otvorila dve nové doručovacie centrá v Trenčíne a Trnave a výrazne tak navýšila celkovú kapacitu.

30 rokov na kuriérskom trhu

Slovak Parcel Service ako najstaršia kuriérska spoločnosť na Slovensku oslavuje tento rok 30. výročie založenia. Za toto obdobie sa firma výrazne transformovala, zaviedla technologické novinky a doručuje neporovnateľne vyššie množstvo balíkov ako na začiatku svojho pôsobenia. 

Vzhľadom na zmenu spotrebiteľského správania a častejšie využívanie internetových obchodov sú naďalej pre spoločnosť nevyhnutné inovácie a modernizácia. Cieľom je efektívne a rýchle spracovanie narastajúcich objemov zásielok.

Pripravila: Grape PR

Foto: SPS 

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu