Začal sa v roku 2004 v talianskom Neapole. Svetlo sveta jej dala uzrieť rodina Prisco s filozofiou „sprevádzať každú ženu počas jej najvýznamejšej cesty – počas jej života“.
„Made in Italy“ je zárukou kreativity, vášne a zároveň neskrotnej elegancie. Fracomina nezaznamenala úspech len v rodnom Taliansku ale aj v zahraničí.
Momentálne je dostupná vo viac ako 2000 multibrandových a v 10 monobrandových predajniach, tzv. špeciálkach. Jednou z nich je aj predajňa v Auparku Bratislava.
Ponúka rozmanitú kolekciu kontaminovanú európskym vplyvom. Jej heslo je jednoducho, elegantne a štýlovo. Kolekcie ponúkajú outfity na každú príležitosť, pre každú náladu či osobnosť.
Fracomina poskytuje starostlivosť a istotu ženám svojou kreativitou, ktorá je v súlade s aktuálnymi trendami takzvanej vysokej módy, sústreďuje sa na ženský vesmír, na podnikavé ženy, ktoré sa neboja vyniknúť a odlíšiť sa, na ženy so silným zmyslom pre estetiku a etiku. Funguje ako pestrý a variabilný šatník, ktorý obsahuje najžiadanejšie „must have“ kúsky.
Džínsová línia je spojením tradície a moderny, reprezentuje pravú DNA značky Fracomina. Slogan tejto línie „DENIM nekonvenčne“ dáva značke punc originality. Obsahuje prvky ako sú rôzne aplikácie, sofistikované a rafinované prania a podobne.
Značka Fracomina oslovuje ženy vo veku 17 do 45 rokov milujúce módu, ženy, ktoré sa neboja začleniť jej výrobky do svojho životného štýlu, „vekové škatuľkovanie“ však nie je cieľom firemnej stratégie.
Značka Fracomina patrí pod spoločnosť KILEPA s.r.o. Bola založená v auguste 2010 v Trnave konateľom a jediným majiteľom spoločnosti, ktorý má dlhoročné skúsenosti v textilnom biznise, Ottom Šefčíkom.
Momentálne do portfólia spoločnosti KILEPA s.r.o. patria značky MUSTANG a Tom Tailor, ktoré spoločnosť zastrešuje na Slovensku formou agentúry. Tiež sem patrí firma ALPHA INDUSTRIES, ktorú veľkoobchodne zastupuje pre Českú a Slovenskú republiku.
Posledným prírastkom a oživením v portfóliu je práve módna dámska talianska značka Fracomina, ktorú KILEPA distrubuuje na Slovensku a v Čechách.
Krédom spoločnosti KILEPA je „niekedy menej je viac“, preto má relatívne malý no dlhodobo, stabilne zamestnaný pracovný kolektív, ktorý je aj adekvátne odmeňovaný.
foto: Fracomina