SPOLOČNOSŤ MARS V NOVEJ KAMPANI ZNAČKY ORBIT OSLAVUJE „VEĽKÝ COMEBACK“
Spoločnosť Mars spúšťa v strednej Európe novú televíznu kampaň žuvačiek ORBIT® nazvanú „Získaj svoju iskru späť“. Nový televízny spot „Keď nastane tá chvíľa“ ukazuje, ako to bude vyzerať, keď sa život vráti späť do normálu, zároveň chce podporiť sebavedomie ľudí a povzbudiť ich k nadväzovaniu kontaktov. Práve v týchto chvíľach sa bude hodiť aj svieži dych a osvieženie na cestách. Cieľom novej kampane je motivovať ľudí k tomu, aby po dlhej dobe strávenej doma, získali svoju iskru späť. Kampaň komunikuje myšlienku zábavným spôsobom, ale zároveň nechýba ani trochu zveličenia, ktoré je v tejto náročnej dobe potrebné.
„Veľmi ma teší, že môžeme spustiť našu novú televíznu kampaň na žuvačky ORBIT® aj na Slovensku, a nadviazať tak na jej veľký úspech vo Veľkej Británii. Spoty sú ladené veľmi optimisticky a perfektným spôsobom vystihujú koniec lockdownu. Kampaň prináša veľa úsmevných momentov cez vyobrazenie radostného návratu k normálu v čase, keď už je to bezpečné. Zároveň oznamuje zásadnú správu o tom, aké dôležité sú žuvačky v našom každodennom živote,“ uvádza Emma Hompot, manažérka portfólia žuvačiek a cukroviniek v spoločnosti Mars v strednej Európe.
Myšlienku, s ktorou ľudia hľadia na svet bez lockdownu, vykreslila značka ORBIT® za použitia trochu zveličeného fungovania ľudí po skončení všetkých obmedzení. Kampaň tak predstavuje svetlejšiu stránku reality a kladie dôraz na znovu nájdenú energiu, ktorú v sebe ľudia majú na bežné veci, ktoré boli predtým súčasťou ich každodenných životov. Vzrušenie a radosť zo života bez sociálnej izolácie sa v rámci jednotlivých spotov premietajú do mnohých scenárov, a to vrátane zániku virtuálnych pracovných schôdzok, návratu vášnivého bozkávania na verejnosti a obnovenie ranného dochádzania do práce. Príklady ľudí, ako je unavená matka snažiaca sa pracovať z domu alebo dievča, ktoré povstalo z hromady krabíc od pizze, ukazujú, ako môžu žuvačky ORBIT® vrátiť ľuďom sebavedomie v akomkoľvek kontexte.
Reklamy vytvorené v spolupráci s agentúrou Energy BBDO sú súčasťou kampane na žuvačky ORBIT® „Získaj svoju iskru späť,“ ktorá povzbudzuje ľudí k tomu, aby znovu nechali vyniknúť svoje sebavedomie a aby si po náročnom roku 2020 mohli užiť nabitý rok 2021.
Josh Gross a Pedro Pérez, hlavní kreatívni riaditelia agentúry Energy BBDO, ku kampani uviedli: „Až nastane tá chvíľa a obmedzenia skončia, nebudeme len potichu opúšťať naše domovy, kupovať si ráno noviny v trafike cestou do kancelárie a nebudeme len súčasťou každodennej rutiny. To nie. Vrátime sa v plnej sile a pomôžeme svetu získať jeho iskru späť! Jedno balenie žuvačiek ORBIT®, až nastane tá chvíľa.“