Dr.Max, líder na trhu lekární na Slovensku, bude vďaka úspešnej akvizícií ešte bližšie k pacientom. Spolu 11 nových lekární sa nachádza v obchodných domoch TESCO, čo znamená, že ide o lekárne typu „drugstore“, ktoré sa vyznačujú hlavne tematickým prerozdelením sortimentu a blízkym kontaktom so zákazníkmi. Otváranie nových lekární v 10 slovenských mestách je naplánované postupne od 22. júna 2018.
Súčasťou prevzatia lekární od obchodnej siete TESCO bola rekonštrukcia oficíny i zázemia lekární, tak aby spĺňali najvyššie štandardy. Cieľom takzvaného rebrandingu je zjednotenie vybavenia a vizuálnej identity lekární. Ale predovšetkým zahŕňa prispôsobenie priestorov komfortu a dostupnosti pre zákazníkov. Spoločnosť Dr.Max do zvyšovanie pohodlia pacientov vynakladá neustále značné finančné prostriedky. Od roku 2014 do apríla roku 2018 investovala do vybavenia a komfortu zatiaľ 216 lekární približne 5,8 milióna eur a v rekonštrukcii ďalších pokračuje.
Dr.Max sa pre pacientov snaží prinášať služby a inovácie, ktoré zlepšujú poskytovanú zdravotnú starostlivosť, zvyšujú prevenciu a informovanosť. „Akvizíciu siete lekární TESCO vnímame nielen ako obchodný úspech, ale zároveň, a to je pre nás podstatné, aj ako pridanú hodnotu pre našich klientov. Pri nových obchodných výzvach vždy myslíme a orientujeme sa na výber vhodnej lokality tak, aby sme zvýšili dostupnosť a boli bližšie k našim pacientom v poskytovaní odbornej lekárenskej starostlivosti,“ uviedol Jan Žák, generálny riaditeľ Dr.Max Slovensko.
Starostlivosť o pacientov potvrdzujú lekárne Dr.Max nielen dostupnou lokalitou a širokou ponukou, ale aj odbornými kampaňami určenými pre širokú verejnosť, ktoré pripravuje kontinuálne už od roku 2015. V tomto roku lekárne Dr.Max pripravili a realizovali štyri odborné kampane zamerané na meranie krvného tlaku, dentálnu hygienu, poradenstvo v oblasti aktívneho životného štýlu a ochrany pred slnečným žiarením. Do konca roka sú pre pacientov a návštevníkov lekární naplánované ešte ďalšie dve – prvá zameraná na prevenciu kardiovaskulárnych ochorení a druhá zase na zvýšenie povedomia o dôležitosti prevencie v oblasti diabetu II. typu. Ročne absolvuje odborno-edukačné kampane, spojené s poradenstvom a špecializovanými meraniami približne 30 tisíc návštevníkov lekární.
Súčasťou akvizície lekární siete TESCO bolo aj zamestnanie približne 80 zamestnancov v 10 slovenských mestách. „Noví zamestnanci prešli intenzívnym odborným školením pod vedením interného tímu tútorov. Vzdelávanie zodpovedných farmaceutov, farmaceutov a farmaceutických laborantov je pre nás mimoriadne dôležité a investujeme do neho potrebný čas aj finančné prostriedky. Naši ľudia sú našou najväčšou hodnotou a snažíme sa, aby boli maximálne nápomocní a vedeli bezodkladne pomôcť a poradiť pacientom,“ uviedla Zdenka Slunská, manažérka pre vzdelávanie a odborný rozvoj v lekárňach Dr.Max.
Od začiatku roka 2018 doteraz otvoril Dr.Max ďalších šesť lekární. Z toho tri boli vybudované ako nové a tri získal akvizíciou. Profesionalita, odbornosť služieb a špičkové produkty sú tak pod značkou Dr.Max aktuálne dostupné na 285 miestach po celom Slovensku.
foto: Dr.Max