Podporte mladých začínajúcich športovcov nákupom akéhokoľvek produktu P&G v sieti predajní a e-shopu Tesco.

Tohto roku venuje spoločnosť Procter & Gamble čiastku z predaja každého P&G výrobku v Tesco do 28.2.2022 na podporu programu „Ukáž sa!“ Nadácie Slovenského olympijského a športového výboru (nakúpiť môžete napríklad výrobky značiek Pampers, Jar, Ariel, Always, Lenor, Gillette, Head & Shoulders, Pantene, Oral-B, Naturella, Old Spice, Tampax, Mr. Proper a Swiffer… Kompletný zoznam zapojených značiek nájdete TU). Cieľom programu je podporiť mladých nádejných športovcov vo veku od 10 do 18 rokov s prihliadnutím na ich športové výsledky a elimináciu sociálnych rozdielov. Grantový program „Ukáž sa!“ má pred sebou už 7. ročník. 

Ako si predstaviť mladý športový talent?

Ukážkovým príkladom je 20 ročný atlét Daniel Kováč zo Šale. V roku 2017 sa stal absolútnym víťazom projektu Ukáž sa! Otec mu zomrel, má 12 súrodencov a keďže mama nezvládala jeho výchovu, ocitol sa na čas aj v detskom domove. Športu sa venoval iba rekreačne, no stále viac sa zaujímal o športovú chôdzu aj vďaka jeho idolu – olympijskému víťazovi Matejovi Tóthovi, ktorého v Nitre trénoval Peter Mečiar. Daniel ho kontaktoval s prosbou, aby ho trénoval tiež, bol natoľko vytrvalý, že Peter na tréningy pristal. Daniel došiel na prvý tréning v roztrhaných teniskách, na cesty do Nitry si peniaze požičiaval. Daniel v tréningoch napredoval, tréner mu pomohol vybaviť v Nitre aj školu a internát, dokonca ho navštívil osobne Matej Tóth, aby mu daroval chodecké tenisky. Šport pre Daniela predstavoval šancu, ako sa uplatniť v spoločnosti a aby sa vydal na cestu za lepším životom. Získané financie z grantu použil na sústredenia, stravu, regeneráciu, pitný režim, tenisky a oblečenie. Danielova kariéra mala veľmi rýchly nárast. V priebehu niekoľkých mesiacov splnil viacero víťazných cieľov. Sám to nazýva snom, z ktorého sa ešte nezobudil. Na olympiáde v Tokiu však nepokračoval. „S trénerom sme sa zhodli, že je to príliš tvrdé. Po poslednej zmene pravidiel a limitov sme to prehodnotili. Na olympiádu si počkám. V roku 2024 chcem stopercentne štartovať vo Francúzsku,“ vyhlásil nádejný slovenský atlét. 

Hovorí Hana Ďurajková, manažérka marketingu Procter & Gamble Slovensko, prečo sa P&G rozhodlo projekt podporiť: “Procter & Gamble je už viac ako 10 rokov hrdým globálnym partnerom Medzinárodného olympijského výboru. Máme teda blízko nie len k športu, ale aj k olympijským hodnotám, ako je rešpekt, fair play, radosť z pohybu a spolunáležitosť. Veľmi nás preto teší, že sme sa mohli spojiť aj lokálne so Slovenským olympijským a športovým výborom a ich programom „Ukáž sa!“, ktorý pomáha mladým športovcom zo znevýhodnených rodín.“

Zuzana Vodáčková, riaditeľka Nadácie Slovenského olympijského a športového výboru:

„Finančné prostriedky sa budú prerozdeľovať na základe hlasovania verejnosti, ktorá rozhodne o poradí finalistov. Tomuto kroku predchádza prihlasovacia fáza projektu, do ktorej sa prostredníctvom formulára môžu prihlásiť športovci vo veku 10-18 rokov. Správna rada Nadácie SOŠV vyberie spomedzi prihlásených športovcov finálovú zostavu, ktorá bude bojovať o hlasy verejnosti a verejnosť rozhodne aký príspevok daný športovec dostane – minulý rok dostal víťaz 4.000 €, posledný finalista (25.) získal 350 €. Finalisti bojovali o hlasy verejnosti na webe olympic.sk/ukazsa, kde mali zverejnené súťažné videá.“

Nadácia Slovenského olympijského a športového výboru doteraz prerozdelila celkovo 286 000 Eur, ktoré pomohli k splneniu mnohých športových snov. A vy sa môžete pripojiť k pomoci tiež! Nakúpte akýkoľvek produkt P&G v predajni alebo e-shope Tesco a pomôžte tak mladým športovcom z programu „Ukáž sa!“ dosiahnuť ich víťazstvo.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu