Pomocníkov si treba vedieť dobre vybrať

0
993

Je všeobecne známe, že sme krajinou s mimoriadne náročnou administráciou a byrokraciou. Spočíva nielen v tom, že mnohé úkony sú náročné a trvajú u nás pridlho, ale aj v tom, že kým človek konečne zistí, ako by mal svoj problém, situáciu vyriešiť, musí zaklopať na viaceré dvere, a napriek tomu informácie nemusia byť jednoznačné. V takých situáciách sa bez dobrých a skúsených pomocníkov nezaobídeme. 

Malým podnikateľom a živnostníkom dobre padne, ak môžu časť svojho podnikania súvisiacu so zmenami vo firme zveriť do rúk skúsených odborníkov, ktorí presne vedia, ako efektívne a rýchlo vykonať zmeny v spoločnosti s ručením obmedzeným a nestrácať pritom drahocenný čas. Zákazníkom, ktorí sú zaneprázdnení a nechcú sa zaťažovať prípravou dokumentov na vykonanie zmeny potrebnej vo vyvíjajúcej sa spoločnosti, poskytuje Online invest v tejto oblasti komplexné služby. Na základe požiadaviek klienta vypracujú všetky dokumenty potrebné na vykonanie zmeny v spoločnosti a na ich ohlásenie príslušným orgánom.

Pripravia potrebné dokumenty na konkrétnu zmenu v spoločnosti a po ich podpise oprávnenou osobou postarajú sa aj o zápis zmien do Obchodného registra, Živnostenského registra i na daňovom úrade. Podnikateľ, ktorý túto cestu už sám raz absolvoval, vie, že s profesionálmi ušetrí veľmi veľa času i stresu. Postarajú sa o malé zmeny vo firme ako je napríklad zmena sídla spoločnosti, vymenovanie alebo odvolanie konateľa spoločnosti, zmena osobných údajov spoločníka, konateľa a tiež o náročnejšie ako je napríklad rozšírenie či zúženie predmetu podnikania, prevod obchodného podielu a s tým spojená zmena spoločníka, zvýšenie alebo zníženie vkladu spoločníka a pod. 

Priznajme si, popri sledovaní svojich podnikateľských – výrobných či obchodných – cieľov ani nemáme čas sledovať stále sa meniace povinnosti, postupy, nariadenia, predpisy súvisiace so zmenami v spoločnosti. Skúsenú spoločnosť Online invest môžu podnikatelia kontaktovať osobne, emailom aj telefonicky. Spolupráca s jej tímom odborníkov je rýchla a vecná. Jednoducho, niektoré výkony treba radšej dať do rúk overeným odborníkom, ktorí sa denne stretávajú a riešia problémy, ktoré podnikateľ potrebuje vyriešiť len raz za čas. Napokon, tak je to pri každej činnosti. Dôležité je vedieť nájsť si spoľahlivých a overených pomocníkov. 

Týka sa to nielen zmien, ktoré je nevyhnutné občas vykonať vo firme, ale napríklad aj nákupu laboratórnych váh. Medzi firmami je nemálo takých, ktoré pri svojej činnosti potrebujú laboratórne váhy. Výskumné pracoviská, lekárne, zlatníctva ale tiež rôzne výrobné a obchodné prevádzky sa bez nich nezaobídu. Ide o váhy s vysokou presnosťou váženia. Súčasné modely laboratórnych váh, ktoré na Slovensku ponuka spoločnosť ALSKO, okrem samotného váženia ponúkajú aj množstvo užitočných funkcií. Napríklad zároveň s vážením je možné vykonávať prevody medzi jednotkami hmotnosti alebo využívať také funkcie ako je percentuálne váženie, režim počítania kusov, vytvárania tzv. databázy receptúr alebo využiť funkciu váženia na závesnom háku umiestnenom na spodnej strane váhy. 

Kvalitná laboratórna váha však nie je lacný špás. Firma, ktorá ju potrebuje pri práci každý deň, musí investovať do jej kúpy, ale pri podnikaní sa vyskytuje aj veľa takých situácii, keď váhu alebo viac váh potrebujeme len príležitostne a na krátky čas. Napríklad pri inventúre, prevažovaní tovaru pri jeho prijímaní na sklad alebo ak sťahujeme skladové zásoby do iných priestorov. V podobných prípadoch by bol nákup drahej laboratórnej váhy ekonomicky nevýhodný. Do úvahy preto  prichádza prenájom váhy. Najlepšie od spoločnosti, ktorá sa na laboratórne váhy špecializuje a na predávané či prenajímané váhy vo svojom portfóliu zabezpečuje aj záručný a po záručný servis váh ako aj ich kalibráciu. 

foto: pixabay.com

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu