TEST | Mercedes-Benz B 200 CDI 4MATIC

0
1983

Mercedes-Benz ponúka novú generáciu triedy B. My sme si ho otestovali.

Mercedes-Benz triedy B opät nesklamal. Zachoval si všetky prednosti svojho predchodcu, akou je nepochybne variabilita, nízka spotreba, či špičková aerodynamika.

Jazda, ktorá vo Vás zanechá množstvo emócii a ponúkne bohatú individualizáciu.

Čo teda ponúka nový Mercedes-Benz B 200 CDI 4MATIC?

Dizajnom sa od svojich predchodcov líši najmä spredu reštylizovanou maskou s dvojicou chrómových lamiel. Tie už poznáme z novšieho Áčka a Céčka, no pozornosť pútajú reflektory s atraktívnou grafikou denných LED diód a po stranách sa prvýkrát objavujú full LED reflektory.

Aj keď je Mercedes-Benz B 200 viac rodinný typ vozidla, športový duch mu pripisujeme nárazníkom s väčšími sacími otvormi, najmä tými po bokoch. Viac športového akcentu cítiť aj vzadu, kde pribudli v nárazníku chrómové lemy výfukov. Vizuálne budí nové Béčko dojem, že má vyššie položenú strechu, no opak je pravdou. Tento efekt vytvára o niečo hranatejší exteriér, a tak z toho profituje priestrannosť interéru. Viac miesta na hlavu, objemnejší batožinový priestor, v ktorom nemala problém sa zložiť ani naša redaktorka (viď. samotné video). Spolijazdci na zadných sedadlách vedia využiť odložné tácky. 

Nové Béčko ponúka 3 línie individualizácie dizajnu a to línia Style, Urban a AMG Line. Ďalšou individualizáciou sú balíky Night, Exklusive a AMG Exklusive, tie zahŕňajú lesklú čiernu masku, čierne 18-palcové disky kolies a množstvo ďalších luxusných prvkov v interieri od ekokože Artico, čierno-červeného čalúnenia Red Cut až po obklady z dreva, hliníka, či imitácie karbónu. K novinkám patrí učrite aj bezkľúčové odomykanie, štartovanie Keyless-Go, náladové osvetlenie interiéru v dvanástich farbách, ale aj možnosť spojenia s vozidlom na ďiaľku cez aplikáciu v smarfóne. Dizajn interiéru je naozaj prepracovaný, najmä prístrojový panel, v ktorom si za príplatok môžete objednať 8-palcový displej multimediálneho rozhrania. Čisté línie dizajnu interiéru obohatila v našom prípade ručná automatická prevodovka priamo pri volante.

V bezpečnostnej výbave nového Béčka nájdeme prednárazový systém Collision Prevention Assist s rozšírenými funkciami Plus a s autonómnymi brzdami, čo ocenia nie len vodiči, ale aj vodičky. Kvitujeme monitorovanie únavy vodiča, ktoré zobrazuje 5 úrovní pozornosti a funguje v rozsahu od 60 až do 200 km/h. Systém je nastavený tak, že v prípade nehody systém tiesňového volania spojí vodiča so záchranárskym operačným strediskom automaticky.

Verzia B200 CDI má objem 2,1 litra, 6-stupňovú manuálnu prevodovku možno kombinovať so 7-stupňovou dvojspojkovou prevodovkou typu 7G-DCT.

video production | firemnevideo.sk
video marketing agency | TVspot.sk

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu