Podujatie FASHION LIVE 2019 už tradične zakončil svojou najnovšou kolekciou dizajnér Boris Hanečka, ktorý priniesol nezabudnuteľný zážitok.

foto: Martin Tomečko
foto: Martin Tomečko
foto: Martin Tomečko
foto: Martin Tomečko

V najnovšej kolekcii veľmi úspešného a obľúbeného dizajnéra Borisa Hanečku sa tentoraz objavili nielen dámske ale aj niekoľko pánskych modelov. Kolekcia bola inšpirovaná dielom Inferno : Canto V od známeho talianskeho spisovateľa a básnika Danteho Alighieri. Dizajnér si za nosnú časť inšpirácie vybral vetu: „Niet väčšej bolesti ako spomínať na šťastné časy v biede.“ Inferno : Canto V je prvou časťou epického poemu Božská komédia zo 14. storočia, ktoré bolo najvýznamnejším dielom Dante Alighieriho, jedného z najvýznamnejších talianskych básnikov a spisovateľov renesančného humanizmu. Považuje sa za klenot svetovej literatúry. Zobrazuje v ňom stav duše po smrti v troch zasvätených ríšach: v pekle, očistci a v raji. Je o ceste za spásou ľudskej duše. Inferno reprezentuje cestu duše k bohovi, kde práve Inferno označuje uvedomenie a odmietanie hriechu. 

foto: Martin Tomečko
foto: Martin Tomečko
foto: Martin Tomečko
foto: Martin Tomečko

V poradí siedmy ročník najväčšieho módneho podujatia Fashion LIVE! bol opäť jedinečný nielen vďaka novým zaujímavým priestorom, ale aj všetkým zúčastneným dizajnérom či partnerom, ktorí podujatie podporujú. „Veľká vďaka patrí všetkým dizajnérom za ich výbornú prácu na jednotlivých kolekciách, vďaka ktorým mohli mať návštevníci podujatia opäť nezabudnuteľné zážitky. Zároveň chcem poďakovať aj našim partnerom Stanica Nivy, Virvar, Nadácia Tatra banky, Fondu na podporu umenia, Slovenskej národnej galérii, Hubert Sektu, Žitnanský Gonda Architects, značkám L´oreal pod vedením Renáty Márovej, Studio 22 academy pod vedením Jany Olšinskej, Nespresso, Redbull, Vitamin Well, Lancôme, Bioderma či Topánkovo za to, že do nášho projektu vkladajú dôveru a podporujú ho. Samozrejme ďakujeme aj za mediálnu podporu všetkým našim mediálnym partnerom a médiám, ktoré prinášajú tie najdôležitejšie informácie priamo módnym nadšencom a širokej verejnosti,“ uzavrela organizátorka a manažérka projektu Zorka Husarčíková.

ZANECHAŤ ODPOVEĎ

Zadajte svoj komentár!
Zadajte svoje meno tu